רק למקסיקו – 3 אטרקציות שלא הכרתם במקסיקו

תוכן עניינים

משפחות, ירחי דבש וטיולים אחרי צבא – מקסיקו הוא יעד מטורף לטיולים מסוגים שונים. מי שעוד לא היה במקסיקו או סתם רוצה להכיר יותר ולשמוע אילו אטרקציות שוות ומיוחדות קיימות שם, שימשיך לקרוא את הכתבה.

 

מקסיקו על קצה המזלג

מקסיקו היא מדינה במרכז אמריקה, ושטחה הוא פי 90 משטח מדינת ישראל. השפה המקומית במקסיקו היא ספרדית, אך יש ערים ואזורים שונים שמדברים בשפות נוספות. האקלים במקסיקו מגוון, הרמה המרכזית שלה חמימה וקיצית, בעוד שההרים מושלגים לעיתים. מקסיקו בעלת חופים מיוחדים, רחבים ומדהימים, הגורמים לתיירים רבים להגיע אליהם ולהנות.

 

מקסיקו סיטי – הבירה

מקסיקו סיטי היא העיר הבירה של מקסיקו ואחת הערים הגדולות בעולם. העיר מהווה מרכז תיירותי גדול, מסחרי וחברתי במקסיקו. בעיר קיימים אתרים ארכיאולוגיים מעניינים, שווקים עתיקים, וחיי לילה תוססים לצעירים. בעיר תמצאו מסעדות מגניבות ופאבים לצעירים שיוכלו להנעים את זמנכם בערבים. כמו בכל עיר גדולה, תוכלו למצוא גם שופינג במגוון מקומות.

 

פארק המים Xel-Ha

אטרקציה שמוגדרת כחובה למי שמגיע למקסיקו ואוהב מזג אוויר חם ומים, זו האטרקציה בשבילו ולא כדאי לפספס אותה. פארק המים הוא לגונה טבעית וגדולה מאוד, העשירה באטרקציות ומתקנים בפנים. לא, הפארק לא מיועד רק לילדים, ומומלץ מאוד גם לנוער ומבוגרים. בפארק ניתן לעשות קייאקים ואבובים כמובן, לשחות עם דולפינים, לעשות שנורקלים, לרכב על אופניים ועוד ועוד. עלות הפארק היא לא זולה במיוחד, אך תזכו באוכל ושתייה ללא הגבלה בכל זמן השהות בפארק.

 

האי קוזומול

מי שעוד לא שמע על קוזומול חשוב להכיר – קוזומל הוא אי במקסיקו, בים הקריבי, הנמצא מול העיר פלאיה דל כרמן. האי המקסים מכיל אטרקציות רבות ובניהן אתר תיירות לצלילות, גלישת קיט, דולפינריום והמון מסעדות וברים. מי שמעוניין לדעת פרטים נוספים על האי, ויש לא מעט, מומלץ לפתוח מדריך קוזומל וללמוד עוד על האזור המדהים הזה.

 

הסנוטות של מקסיקו

מה זה סונטה? סונטות הם מערות גדולות או בולענים המלאים במי תהום ומי גשם קרים וצלולים. בסנוטות חיים בעלי חיים, דגים וצבים, וצמחים מגניבים למיניהם. חלק מהסנוטות קלות להגעה ברכב, ובדרך כלל יגבו תשלום בכניסה, ותשלום נוסף על לוקרים למי שצריך. יש סונטות רבות ברחבי מקסיקו, שכדאי לכם מאוד לא לפספס את החוויה וללכת לבקר לפחות באחת.

 

לסיכום

מקסיקו הוא יעד מדהים וייחודי לסוגים שונים של טיולים. מקסיקו מכילה בתוכה מגוון אטרקציות המתאימים לכל המשפחה, מוצ׳ילרים אחרי צבא וטיולי זוגות רומנטיים. מקסיקו, עם תנאי מזג האוויר המגוונים, מכילה גם חופים ואזורים קייצים, וגם אזורים קרים ומושלגים לאוהבי הקור. בקיצור, אם עוד לא חשבתם לעצמכם על טיול במקסיקו, הכתבה הזו עשתה לכם חשק, אז אפשר להתחיל לתכנן.

חוף ים

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים