ביטוח נסיעות לנשים בהריון – מה הוא כולל?

תוכן עניינים

ימי ההיריון הם ימים ייחודים ומבורכים עבור כל אישה. בעבר, נהוג היה לחשוב שחובה להחיל על נשים בהריון משטר שמירת הריון מוקפד, הכולל יציאות מועטות מהבית ובעיקר מנוחה. בימינו המציאות שונה, ונשים יכולות ליהנות ממרבית הנאות החיים במהלך ההיריון, ובעיקר – מחופשות בחו"ל.

חופשה בזמן ההיריון יכולה להיות הפוגה מרעננת. כאן עולה השאלה – כשזה נוגע לביטוח חו"ל, איך זה עובד בזמן היריון? מה כולל ביטוח נסיעות לנשים בהיריון?

 

ביטוח חו"ל – מה מטרתו?

לפני שנעמיק בביטוח נסיעות לנשים בהריון, חשוב להבין מה הוא בכלל ביטוח נסיעות ומה מטרתו. לצערנו הרב, החיים טומנים הפתעות לא נעימות גם בזמנים הכי פחות מתאימים. לעיתים, תרחישים כמו מצבים רפואיים מורכבים, תאונות, גניבות, אבדן ציוד ועוד עלולים להתרחש דווקא בזמן חופשת החלומות.

כדי למזער את הנזק הכלכלי והנפשי עד כמה שניתן, נוצר ביטוח חו"ל אשר מעניק ביטחון לכיסוי הוצאות תחת עלות מינימלית. כשזה נוגע לביטוח לנשים בהריון, ישנם כמה גורמים שחשוב לשים אליהם לב – היכנסו לפרטים.

 

הוצאות עבור הריון מכוסות על ידי חברות הביטוח?

באופן כללי, פוליסות הביטוח הבסיסיות מכסות הוצאות עבור מצבים רפואיים המתרחשים בחו"ל. יחד עם זאת, כאשר המצב הרפואי ידוע מראש, הביטוח הבסיסי אינו מכסה זאת. היריון גם הוא נחשב מצב רפואי ייחודי, במידה וההיריון ידוע מראש, הביטוח הבסיסי לא יכה את ההוצאות הנוגעות לו, אך אם מדובר בהיריון שהתגלה בזמן השהות בחו"ל, הביטוח יכסה זאת עד 12 שבועות.

 

הרחבת הביטוח לנשים בהריון

כאמור, הפוליסה הבסיסית שחברות הביטוח מעניקות לא מכסה הוצאות עבור היריון ידוע מראש. כדי להבטיח כיסוי שכזה, יש לבצע הרחבת ייעודית עבור נשים בהריון, הכיסוי אליו מתחייבות חברות הביטוח כולל פגישות עם רופא, אשפוזים ורכישת תרופות.

יחד עם זאת, חשוב לציין שחברות הביטוח מכסות רק הוצאות הנוגעות למקרים לא צפויים ולא מכסות הוצאות שוטפות כמו בדיקות שגרתיות בהריון.

 

אפשר להשיג ביטוח לאורך כל ההיריון?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא בהחלט לא. חברות הביטוח בדרך כלל מבטחות נשים בהריון גג עד השבוע ה32 להריון.

 

מה גובה הכיסוי אליו מתחייבות חברות הביטוח?

כדי לענות על שאלה זו יש לבצע השוואה מעמיקה בין חברות הביטוח השונות. למראית עין, נראה כי כל חברות הביטוח מציעות בערך את אותן התנאים, אך מבט מעמיק יחשוף כי ישנן הבדלים מהותיים בין חברות הביטוח. אחד ההבדלים החשובים ביותר נוגע לגובה הכיסוי ובפרט גובה הכיסוי עבור הוצאות של נשים בהריון.

 

לסיכום – צאו להשוות

כאמור, ניתן להשיג ביטוח חו"ל עבור נשים בהריון תחת הרחבה ייעודית. יחד עם זאת, לא כל החברות מתחייבות לאותן התנאים והן מעניקות כיסויים שונים למדי. כדי להבטיח את הביטוח המשתלם והבטוח ביותר עבורכן – צאו להשוות. בהצלחה!

ביטוח נסיעות להריון

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים