בדקנו ומצאנו: אלה המלונות הכי מומלצים בירושלים

תוכן עניינים

עיר הבירה של ישראל מושכת אליה מטיילים רבים מכל קצוות עולם וגם מישראל. היא ידועה בזכות נוף מרהיב, אווירת קדושה שאי אפשר להישאר אדישים כלפיה, קולינריה משובחת ואטרקציות למשפחה כולה. אז אם גם אתם מתכננים לבקר בה, מוטב שתישארו בה לילה או שניים. איפה ישנים ומה כדאי לדעת לפני שמשריינים מלון? התשובות ממש כאן.

 

בתי מלון בירושלים

בירושלים יש הכל מהכל ובשפע, זה חלק מהקסם שלה והסיבה שכל מי שמגיע אליה מתאהב בה. בהתאם, אם אתם מחפשים מלון בירושלים אין סיבה להתפשר – אם תשכילו לשריין מקום מראש, תוכלו לקבל את מבוקשכם ולהתאים את המלון לסגנון החופשה המועדף עליכם והתקציב שעומד לרשותכם. אכסניות מטיילים, מלונות יוקרה וכל מה שביניהם – בירושלים יש הכל.

בתי מלון בירושלים

הזמינו מקום מראש

טיפ חשוב למחפשים מקום לינה בירושלים הוא לא לחכות לדקה ה-90, כי המקומות הטובים ביותר אוזלים מהר ואלה שנשארים פנויים, יקרים יותר לעומת המחיר שהייתם נתקלים בו, אם הייתם זוכרים לשריין מקום לפני כן. אז לא משנה אם אתם מתכננים לבקר בעיר התוססת בשיא עונת התיירות (קיץ והחגים) או בחורף הרומנטי, ביחרו מקום לינה שתואם את הציפיות שלכם והזמינו חדר.

 

מלונות בירושלים – האזורים הטובים ביותר

לוקיישן הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתכנון חופשה ואם זהו ביקורכם הראשון בעיר, כדאי שתהיו קרובים למרכז העניינים – במרכז העיר. לעומת זאת, למבקשים אווירה שקטה יותר מבלי לוותר על הקסם הירושלמי, העיר העתיקה היא מיקום מנצח וללינה בתקציב נמוך בסמוך לאטרקציות נהדרות, לכו על בתי המלון של דרום העיר.

 

5 מלונות מומלצים בירושלים

ההיצע גדול וטווח המחירים רחב למדי, לכן ריכזנו לפניכם את 5 המלונות הטובים ביותר בעיר, אם כי יש עוד רבים נהדרים.

  • מלון ממילא: אם אתם רוצים לשהות באחד ממלונות הפאר של העיר, זהו המלון עבורכם. נוסף ללוקיישן היסטרי הוא מציע חדרים מדהימים והמון פינוקים לגוף ולנשמה.
  • מלון מצודת דוד: מלון יוקרה נוסף שיהפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת הוא מצודת דוד שבעיר העתיקה. גולת הכותרת כאן היא הנוף, אם כי החוויה כולה מושלמת.
  • אכסניית קפסול-אין: במעבר חד – לינה בתקציב נמוך, בלי לוותר על מיקום מעולה. מדובר באכסנייה צעירה ותוססת עם כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה איכותית.
  • מלון אפקטיק: גם הוא שוכן בלב העיר ומשלב בצורה מופלאה בין חדרים מאובזרים היטב למחיר אטרקטיבי. מה שנקרא, ליהנות מכל העולמות.
  • דירות גולדה וקיישן רנטאלס: חובבי העיר העתיקה שמחפשים מלון עם תמורה נהדרת ביחס למחיר – המלון הזה יהווה בחירה מנצחת.

לסיכום, בירושלים יש המון לראות ולעשות אבל אם אתם רוצים לתכנן את החופשה בראש שקט, הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא לשריין מקום לינה.

בתי מלון בירושלים

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים