דרומים אלינו! אלה הטיולים שאסור לכם לפספס הקיץ!

תוכן עניינים

ישראל היא מדינה שיש בה הכל מהכל – נופים וחופים, ימים ונחלים, הרים ועמקים ואפילו שלג מהווה את מנת חלקנו כמה ימים בשנה, אבל אם אנחנו חייבים לבחור אז אחד האזורים היפים ביותר נמצא בחלקה הדרומי. מופתעים? ריכזנו לפניכם רשימה של מקומות שאתם פשוט חייבים לטייל בהם הקיץ. 

 

לא רק חול וחול – לטייל בדרום ישראל

בדרום הארץ נדמה כי הכל רק חול וחול, אבל האמת היא שזה בדיוק להפך, אם יודעים היכן לחפש – מסלולי טיול מרעננים, פינות חמד נסתרות, נאות מדבר ובעיקר אווירה מעולה שאין דומה לה בשום מקום אחר ברחבי הארץ.

הצבעים, האנשים, בעלי החיים והנופים הופכים את דרום ישראל לאזור ששווה לבלות בו ובין אם חשקה נפשכם בטיול ג'יפים אתגרי, סנפלינג בדרום או שמא אתם מחפשים יעד לקמפינג של כמה לילות – לא תתאכזבו.

סנפלינג בדרום

מכתש רמון

מי שנחשב לאחד האתרים הפופולריים ביותר בדרום וככל הנראה כבר ביקרתם בו פעם או פעמיים, הוא מקום עצום בו חבויות לא מעט פינות נסתרות שעוד לא גיליתם. ככזה, מכתש רמון הוא יעד מופלא לטיול משפחתי של כמה שעות או יותר.

מה במכתש? הכל מהכל – דיונות חול צבעוניות, תצפית לילית מדהימה על כוכבי השמים הבוהקים, תחנת האכלה (ותצפית) לנשרים, גשר עץ מתפתל המוביל למנסרה המסתורית ועוד.

 

עין גדי

בדומה למכתש רמון, גם בשמורת עין גדי רב הנסתר על הגלוי ויש בה המון לראות ולעשות, אם רק תקדישו לה את הזמן הראוי לה. היא מציעה מסלולי טיול מהנים, בהם נחל דוד ונחל ערוגות המפורסמים שמציעים מים זורמים, צמחיה ירוקה ובעלי חיים מדבריים. בנוסף, תמצאו בשמורה גן בוטני עם כ-1,000 מיני צמחים ממקומות שונים בעולם והאווירה? וואו.

חשוב לשים לב: למטיילים בחורף ובימים סגריריים, היו ערים לתחזיות – אזור זה מועד לשטפונות ולכן בימים אלו ביחרו פעילות שאיננה כוללת הליכה או חציה של אפיקי נחל.

טיולים שאסור לפספס הקיץ

הקניון האדום

הרי אילת המרהיבים הם מושא לשירים, סיפורים ומור"קים, אך הם גם יעד מופלא, קסום ורומנטי בחלקה הדרומי ביותר של הארץ ואוי למי שיפספס את ההזדמנות לטייל בהם. הקניון האדום קיבל את שמו בזכות צבעה של אבן החול האדומה בה הוא מתחתר ולצד אווירה מחשמלת הוא מציע מסלול קליל שבהחלט אפשר לעשות עם ילדים, בדרך או או מאילת.

שימו לב כי בנוסף למסלול הקצרצר ישנו מסלול מעט ארוך יותר, עבורו כדאי להצטייד בנעלי טיולים, מים וקצת נשנושים. מה שבטוח, הנוף עוצר נשימה.

 

לסיכום,

ישראל היא ללא ספק המדינה היפה בעולם ואם אתם חולקים על כך, סימן שפשוט לא טיילתם בה מספיק. אז אירזו את נעלי ההליכה ומלאו מים בשלוקר – הקיץ הזה אתם הולכים להתאהב.

טיולים שאסור לפספס הקיץ

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים