השוואה: מלון ישרוטל נגד מלון דן אילת – מי ינצח?

תוכן עניינים

רוצים לנסוע לחופשה באילת? זה הזמן המושלם. חשוב שתדעו שהמלון אליו אתם נוסעים הוא הטוב ביותר שתוכלו לקבל, ובשביל זה יש לערוך השוואות בין שלל מלונות באילת. נבצע כאן השוואה בין מלונות ישרוטל למלונות דן באילת, ובסופה תוכלו לבחור איזה מלון הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

ישרוטל ים סוף (לשעבר אמבסדור)

ים סוף הוא מלון איכותי המציע אירוח יוקרתי לזוגות ומשפחות בחוף הדרומי. הייחודיות של מלון זה הוא המיקום המרוחק מהמולת העיר. המלון קרוב למועדוני צלילה כמו מועדון הספורט מנטה רד, המציע מבחר של פעילויות ספורט ימי ופעילויות צלילה מודרכות, בו תוכלו לקבל טעימה מהעולם התת ימי – חוויה מרהיבה. במלון יש 322 חדרים זוגיים, חדרי דלוקס, חדרי משפחה, חדרי גן וסוויטות. בכל החדרים כספת, מיני בר, ​​קפה ותה, קומקום חשמלי, מייבש שיער, טלוויזיה, רדיו, טלפון ומיזוג אוויר. מתקני המלון כוללים בריכת שחייה, בריכת ילדים, מועדון ילדים, חדר כושר, מועדון צלילה, בר ועוד.

 

מלון ישרוטל רויאל ביץ'

המלון הוא מלון יוקרתי ואיכותי ביותר. תמצאו במלון 363 חדרים מפוארים עם מיני בר, ​​מרפסת, כספת, מיזוג אוויר, פינת קפה ועוד. הרהיטים האלגנטיים, יצירות האמנות היפות על הקירות והנוף המדהים הופכים את מלון רויאל ביץ' למלון יוקרה אמיתי. המלון כולל מגוון מתקנים שנועדו להפוך את חופשתכם לנוחה ומהנה יותר כמו: מספר בריכות ובריכת ילדים, חוף פרטי, מועדון ילדים, בית כנסת, ספא מפואר ומבחר מסעדות גורמה ומקומות בילוי.

 

מלון דן אילת

זהו אחד המלונות הגדולים והיוקרתיים בעיר המציעים שהייה ייחודית. הוא כולל 374 חדרים, 48 סוויטות וחדרי משפחה וסוויטה נשיאותית אחת. חדרי המלון של דן אילת כוללים: טלוויזיה, מיזוג אוויר, מיני בר, ​​כספת ובחלק מהחדרים יש גם מרפסת הפונה לים. בין מתקני המלון תמצאו בית כנסת, מועדון ילדים, ספא, חדר כושר, בריכות שחייה, מסעדות, מגרשי סקווש, חוף ים פרטי ועוד. המלון רוצה להפוך את שהייתכם למרגיעה ומהנה ככל האפשר, ומציע מגוון שירותים נוספים כמו שירותי כביסה וניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שירות הסעות מ / אל שדה התעופה, חדר כביסה לאורחים בכל קומה ועוד.

 

דן פנורמה

מלון דן פנורמה הוא מלון 5 כוכבים איכותי הממוקם בלב מלונות התיירות בעיר ומציע אירוח יוקרתי לזוגות ומשפחות. במלון 277 חדרים וביניהם: חדרי סטנדרט, חדרי סופריור, חדרי מנהלים וחדרים עם מרפסת גן גדולה וג'קוזי בחוץ. כל החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ומצוידים בריהוט מודרני, מיני בר, ​​מייבש שיער, טלוויזיה, טלפון ומרפסת (בחלק מהחדרים). במלון תמצאו שירות ברמה גבוהה ומתקנים להנאתכם כמו בריכת שחייה, מועדון ילדים, מסעדת ילדים – דן בורגר, מועדון בריאות, חדר כושר מתוחכם ומאובזר, בית כנסת, מכון יופי וחנויות נוחות.

כעת הגיע תורכם לבחור – דן או ישרוטל?

 

מלון

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים