מתי מומלץ לקבוע עם מונית לנתב"ג?

תוכן עניינים

הזמנתם כרטיסי טיסה, סגרתם את כל המלונות, הרכב והאטרקציות בשביל טיול מהחלומות וההתרגשות בשיאה. עכשיו, הדבר היחידי שעומד בדרך שלכם לנתב"ג הוא ההגעה לשם מהבית שלכם. ישנן מספר דרכים להגיע לנתב"ג, אך במאמר הזה אנחנו נסקור את הדרך שלדעתנו היא היעילה והנוחה ביותר – הגעה במונית פרטית.

שאלה שעולה אצל הרבה נוסעים המתכננים נסיעה במונית לנתב"ג, היא מה הוא הזמן האידיאלי לקבוע עם המונית שתבוא לאסוף אותכם מהבית. בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן!

 

מדוע כדאי להזמין מונית לנסיעה לנתב"ג?

ישנן מספר דרכים להגיע לטיסה שלכם – רכבת, רכב פרטי, אוטובוסים ומוניות הן הדרכים העיקריות. אם מסתכלים על הדרך הטובה ביותר להגיע לשדה התעופה, במונחים של נוחות, שקט נפשי וחוסר צורך להתחשב בגורמים כמו הקרבה שלכם לתחנת הרכבת הקרובה, שעות הנסיעה שלה או תשלום על חניה לטווח ארוך, הזמנת מוניות נתבג היא הדרך הטובה ביותר להגיע לשדה.

מתי מומלץ לקבוע עם מונית לנתב"ג?

הזמן האידיאלי לקבוע מונית – במה צריך להתחשב?

קודם כל, נרצה לציין כי הזמנת מונית לשדה התעופה מראש היא צעד מומלץ ביותר, ובעונות השיא אפילו בגדר חובה. אנו ממליצים להזמין את המונית שלכם לפחות 24 שעות לפני הטיסה, ואם אפשר לפני אז עדיף. למטה, נסביר לכם מה הם הדברים שעליכם להתחשב בהם כשאתם קובעים עם חברת המוניות מה תהיה שעת האיסוף מהבית שלכם.

  • מרחק משדה התעופה: המרחק וזמן הנסיעה הנדרש להגיע לנתב"ג מהבית שלכם הוא כנראה הפרמטר החשוב ביותר כשאתם קובעים את שעת היציאה. כמובן, אם אתם מתגוררים באזור המרכז, תוכלו לקבוע את שעת האיסוף שלכם יחסית קרוב לשעת הטיסה עצמה. עם זאת, אם אתם מתגוררים בצפון או בדרום, ייתכן ותרצו לקחת שעה או שעתיים נוספות כדי שתוכלו להיות בטוחים שתגיעו לשדה התעופה בין שעתיים לשלוש שעות לפני שעת הטיסה.
  • שעת הטיסה: פרמטר לא פחות חשוב מזמן הנסיעה שלוקח להגיע מהבית שלכם לנתב"ג, הוא מה היא שעת הטיסה שלכם. אם הטיסה שלכם יוצאת בשעת לילה מאוחרת, כנראה שלא תצטרכו להתחשב בפקקים ועומס בכבישים, אך אם הטיסה שלכם יוצאת אחר הצהריים או בערב, מומלץ לקחת עוד מרווח ביטחון כדי שתוכלו להגיע לשדה מבלי לאחר.
  • עומסים: כידוע, נתב"ג יכול להיות עמוס במיוחד בעונות החמות כמו החגים או חופשת הקיץ. בתקופות אלה, הנוסעים מוצאים את עצמם עומדים בתורים ארוכים מאוד לצ'ק אין ולבידוק הבטחוני, ואם אתם כבר מאחרים לטיסה שלכם, זה יכול להיות מאוד בעייתי. אם אתם יודעים שאתם טסים בתקופה עמוסה בנתב"ג, מומלץ להזמין את המונית שתגיע קצת לפני, בשביל שתוכלו להיות בטוחים שתספיקו לטיסה.
  • דיוטי פרי: אחת מהחוויות הכי מהנות בנתב"ג, חוץ מהטיסה לחו"ל כמובן, היא הבילוי בדיוטי פרי. אם אתם יודעים שאתם אנשים שאוהבים לבלות הרבה זמן בדיוטי פרי ולא רוצים להיות בלחץ לפני העליה למטוס, אנו ממליצים לצאת שעה לפני בשביל שתוכלו להנות בדיוטי פרי בנחת.

מתי מומלץ לקבוע עם מונית לנתב"ג?

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים