עיר האורות – חמש אטרקציות לילדים בתל אביב

תוכן עניינים

תל אביב היא בירת התרבות בישראל עם שפע של מוזאונים, תאטראות, אתרים היסטוריים ומקומות בילוי סוערים שמתאימים במיוחד לילדים. אתר קרמל מביא לכם את האטרקציות המגניבות ביותר לילדים ולכל המשפחה לבילוי תל אביבי נעים.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם במטרה להוות פלטפורמה לאטקרציות, בתי עסק, פינות ליטוף, פעילויות אקסטרים ועוד ועוד כדי שלא יהיה לכם אפילו יום חופש אחד משעמם. כל הבילויים והטיולים במקום אחד עם המלצות, מראי מקום ועוד. כך שאם אתם מחפשים פעילויות ואטרקציות בתל אביב הכנסו לאתר קרמל ותהנו מלמעלה מחמישים אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה.

 

חמש אטרקציות לילדים בתל אביב

תל אביב היא העיר התוססת ביותר בישראל עם חוף ים מרהיב, פארקים ירוקים, מסעדות ובתי קפה הפתוחים עד השעות הקטנות, שדרות וגינות משחק בשפע. בנוסף היא ידועה גם בתיאטראות, מתחמי בילוי ואתרים היסטוריים שאי אפשר לדלג עליהם. להלן חמש אטרקציות לילדים בתל אביב שאסור לפספס:

 

לונה פארק תל אביב

כבר מכביש איילון תוכלו לראות את הגלגל הענק על שלל האורות הצבעוניים והמרהיבים שלו. הפארק הגדול משתרע בין גני התערוכה להיכל שלמה סיקסט מול פארק הירקון. בלונה פארק תוכלו למצוא שפע של מתקנים לכל גיל, גם לקטנטנים וגם לחובבי אקסטרים, מזון ושתיה, חניה בשפע, והמון כיף! מומלץ להשאר עד השקיעה וליהנות ממיצגי האורות הצבעוניים.

 

הספארי 

הספארי אמנם טכנית ממוקם ברמת גן, אבל לא נהיה קטנוניים. הספארי מציע חוויה בלתי נשכחת כאשר אתם כלואים בתוך המכונית וסביבכם חיות הבר מסתובבות חופשי. תוכלו לראות אריות, זברות, קובוסי מים, היפופוטמים, קרנפים, בנות יענה והמון סוגי עופות ממש מעבר לחלון שלכם.

 

LAKE TLV אגם תל אביב

ממוקם בפארק מנחם בגין בדרום תל אביב. זהו הפארק היחיד בארץ המציע סקי מים ובננה בכבלים ומציע שפע של שטחים ירוקים לפיקניק, פעילות ספורטיבית. בעתיד מתוכנן פארק בגין להתאחד עם פארק אריאל שרון ולהפוך לריאה הירוקה הגדולה בגוש דן. מומלץ להגיע עם בגד ים.

 

מוזיאון תל אביב לאמנות

המוזיאון מציג תערוכות מתחלפות שחלקן מאד מתאימות לילדים מבחינת התכנים והפעילויות. זוהי פעילות בעלת ערך לילדים שוחרי אמנות שאוהבים ללמוד דברים חדשים. מומלץ להכנס לאתר המוזאון ולהתעדכן בתערוכות הקרובות.

 

חוף הצוק תל אביב

חוף ים ברמה שלא הכרתם. החוף כולל מתקני ספורט ושעשועים, פינות ירוקות של דשא רענן לפיקניקים, חוף ים מאובזר בכסאות ושמשיות, מציל בשעות הרחצה והמון שמש וחול רך ונעים.

 

לסיכום

תל אביב היא העיר התוססת בישראל המציעה חולות זהובים, שדרות יפייפיות, פארקים וגני שעשועים, תיאטראות ומקומות בילוי רבים. אתר קרמל מרכז אטרקציות, פעילויות והמלצות רבות כדי לבלות יום מאושר בתל אביב עם הילדים.

רצועת חוף

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים