רגע לפני שאתר החרמון נפתח למבקרים – הכנו רשימה לטיול בלתי נשכח

תוכן עניינים

מתכננים טיול לאזורי החרמון? רגע לפני שהשלג שם נערם בכמויות והאתר נפתח למבקרים בהמוניהם, הכנו עבורכם כמה טיפים. למשל, מכירים את יישוב מג'דל א-שמס? בואו נדבר גם עליו, הנה כל מה שצריך לדעת לפני שמצפינים ב-2020.

מתכננים להצפין לאזור רמת הגולן ב-2020? במיוחד בתקופת הקורונה, חשוב לתכנן את הטיול שלכם בצורה הכי נכונה. למשל, אם אתם עומדים ללון במהלך הנופש בצימר, עדיף למצוא צימר עם תו סגול. בימינו הנוכחיים, רגע לפני חיסון קורונה, עדיף להנות מחופשה במרחבים הפתוחים והגדולים. לידיעתכם, חלק ממתחמי הצימרים בצפון מגיעים עד גדלים של 1,000 מ"ר. בהחלט עונה על הדרישות השונות שיש עבור התו הסגול.

מה אני צריך לדעת לפני שאני מקליד ב-WAZE חרמון?

רגע לפני שאתם מקלידים בווייז "הר החרמון", כדאי לדעת שבקרבת היישוב יש לכם לא מעט אטרקציות שונות, כולל גם מסלולי טיולים יפהפיים במיוחד. אם אתם מתכננים לינה בצימרים, אחלה. אם לא, כנראה שאתם אוהבים את הסגנון של קמפינג.

עבור מי שאוהב קמפינג, מומלץ לבקר באתר https://master-sale.co.il של חברת מאסטר סייל. תוכלו למצוא באתר של החברה הנ"ל את כל ציוד הקמפינג שאפשר להעלות על הדעת. אם אתם מעוניינים למחוק את כל מה שקרה השבוע ולהסיר את כל הדאגות מעליכם, אנחנו ממליצים בחום על יישוב מג'דל א-שמס. בואו נכיר אותו קצת יותר לעומק (ולגובה).

יישוב מג'דל א-שמס – בין היישובים הכי גבוהים בארץ

יישוב מג'דל א-שמס גם נקרא מג'דל שאמס, והוא נמצא באחת הנקודות הכי צפוניות והכי גבוהות של ארץ ישראל. זהו יישוב דרוזי אשר מתקיים מחקלאות, כמו כן מתעשייה קלה ועבודות אמן מתחומים שונים (נגרות, פרזול ועוד).

מאחר שיישוב מג'דל שאמס ממוקם כל כך גבוה, המבקרים ביישוב יכולים להנות מהזריחות היפות ביותר בארץ. היישוב הגבוה זוכה להתלטף-קלות ראשון ע"י הקרניים של השמש, מה שהופך אותו לאטרקציה של ממש. אם יש תכנון להציע בקרוב נישואין, זה המקום המושלם לעשות זאת.

מה עוד אפשר לעשות ברמת הגולן ובחרמון?

על טיולי רייזרים בחורף, שמעתם פעם? אם לא, אנחנו שמחים להציג בפניכם את מלך המדבר ומלך האזורים המושלגים – רייזר. רייזרים הם סוג של טרקטורונים, אבל יש כאן שוני מהותי ביניהם. בניגוד לטרקטורונים, הרייזרים הם כלים ענקיים. מעבר לכך שהרייזר ענק ועוצמתי, הוא גם ממוגן באמצעות כלוב אשר עשוי מחומרי גלם קשיחים במיוחד. בדרך כלל פלדה ואלומיניום, או ברזל ופלדה.

באזור החרמון תוכלו למצוא לא מעט חוות חקלאיות, שמהן ניתן לצאת לכל מיני מוקדי עניין עם רייזרים. בא לכם טיול מושלג בחורף בחרמון עם רייזרים וג'יפים? אחלה, לכו על זה. מעדיפים רכיבה על סוסים באזור החרמון? גם אופציה. באותן חוות חקלאיות תוכלו גם בד"כ להנות מטיולי רכיבה על סוסים.

גולש מקצועי

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים