איך לבקר בבורג' ח'ליפה דובאי?

תוכן עניינים

העיר דובאי מציעה את מגוון האטרקציות הגדול בעולם ועכשיו החופשה הזאת זמינה עבור הקהל הישראלי והאטרקציות האלו קרובות מתמיד. בשביל לבקר כמו שצריך מומלץ לבחור את האטרקציות שהכי מעניינות אתכם כי כנראה שלא תספיקו הכל, לפניכם הרשימה המלאה.

בורג' ח'ליפה – האטרקציה שאסור לפספס

אחת מהאטרקציות המרכזיות מתוך הרשימה הארוכה של אטרקציות בדובאי היא המגדל בורג' ח'ליפה הוא המבנה הגבוה ביותר בעולם ועל ידו האמפייר סטייטס בניו יורק מתגמד, המבנה הגבוה מספק כמובן נקודת תצפית מדהימה על דובאי עצמה וכל המדבר שמסביבה. במגדל קיימות נקודות תצפית שונות שעל מנת להגיע לכל אחת מהן יש לקנות כרטיס, תוכלו למצוא את כל המידע על שעות הפתיחה ומחירים באתר.

 

מוזיאון העתיד

אחד המאפיינים הידועים ביותר של דובאי היא המימדים הגרנדיוזיים שלה אם זה במבנים, שירות או אוכל. המבנה החדש של מוזיאון העתיד שובר את כל שיאי המקומות המרהיבים, המבנה בנוי בצורת עין ומשובץ באלפי חלונות ייחודים היוצרים צורות כתב ערבי.

תוכלו למצוא במוזיאון חמש קומות אשר בכל אחת תראו תערוכות ייחודיות שעוסקות בנושאים עכשוויים שקורצים לעתיד כמו מציאות מדומה, הנדסה ביולוגית, החלל החיצון ועוד. אם זה קורץ גם לכם שווה להזמין כמה שיותר מהר כרטיסים כי הם עומדים לאזול. מחיר הכרטיס הוא כ 36 יורו לאדם.

 

גלגל הענק עין דובאי

כמו המגדל הגבוה בעולם יש לדובאי גם את הגלגל הענק הגבוה בעולם אשר נפתח בסערה גדולה בחודש אוקטובר האחרון, מדובר בגלגל ענק שערף את כל מתחריו ומעניק חוויה איטית ושקטה באורך של 38 דקות, הנסיעה נעימה וניתן להתרשם מנוף פנורמי אדיר במהלכה.

גם אטרקציה זו מבוקשת מאוד ואם אתם מעוניינים להגיע עליה מומלץ לכם להזמין כרטיסים בהקדם, את הכרטיסים המיוחדים תוכלו לקנות בעלות גבוהה יותר אבל לקבל את הנסיעה בשעה המיוחדת של שקיעת השמש.

 

התצפית החדשה של דובאי

תצפית נוספת שצופה אל כל גורדי השחקים של בעיר היא sky views observatory, תצפית זו חדשה יחסית וגולת הכותרת שלה היא החלקה על מגלשת זכוכית או הליכה על קצה התצפית בגובה של כ 220 מטרים. כפי שניחשתם נכון גם לנקודה הזו שווה להזמין כרטיסים מראש, מחירם – 17 יורו לכניסה לתצפית והחלקה אחת במגלשת הזכוכית. תוספת של הליכה על הקצה תהפוך את הכרטיס ל173 יורו.

 

סקי ופארק שלג

פארק השלג הוא מתחם ענק שמדמה ובנוי בדיוק כמו אתר סקי, תוכלו להחליק במסלולים המקצועיים או להשתעשע עם מזחלות ומגלשת סקי מיוחדות. פעילות נהדרת בתוך האתר היא בלוני ענק שמתגלגלים בתוכם על גביי השלג הנעים. מחיר הכרטיסים נע בין 62 ל76 יורו.

 

 

לסיכום

האטרקציות בדובאי לא נגמרות וזה רק על קצה המזלג! על מנת שתצליחו להנות מכל מה שמעניין אתכם שווה לתכנן מראש וכמובן להזמין כרטיסים בטח אם אתם טסים בעונה החמה!

בורג' חליפה

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים