הכל על טיול ליפן

תוכן עניינים

 

יפן היא ללא ספק אחת המדינות המיוחדות ביותר בעולם. יפן מאפשרת לנו הצצה לתרבות שונה מכל התרבויות המערביות שואתן אנחנו מכירים. מטבח מיוחד, היסטוריה עשירה, אנשים מיוחדים ואתרים שאי אפשר לראות בשום מקום אחר הם רק חלק ממה שיש ליפן להציע לנו. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע שצריך לפני שנוסעים לטיול בארץ השמש העולה.

 

טיסה ליפן

כמו בכל טיול, השלב הראשון הוא כמובן תכנון מדויק של טיסה. אם כאשר אנחנו טסים לאירופה אנחנו יכולים להזמין את הטיסה כמה ימים מראש, כאשר מדברים על טיסה ליפן חשוב להבין שמדבור על אירוע אחר לגמרי. הטיסה ליפן היא טיסה הרבה יותר ארוכה, ולא שייך לנסות להזמין את הטיסה כמה ימים מראש.

את הטיסה שלכם עליכם להזמין הרבה זמן מראש, כיון שהיא הולכת להשפיע בצורה משמעותית על הטיול שלכם. קיימות כמובן טיסות ישירות מישראל, אולם אם טיסות ארוכות זה משהו שקשה לכם לעשות, תוכלו גם לבצע טיסה עם עצירה ביעד ביניים.

 

נסיעות בתוך יפן

יפן היא מדינה גדולה מאוד, מה שאומר שבמהלך הטיול שלכם אתם הולכים לבלות לא מעט זמן בנסיעות. בהנחה שתחבורה ציבורית הולכת להיות הכלי המרכזי שלכם בהקשר הזה, ההמלצה שלנו היא ללכת על כרטיס רכבת ביפן JR PASS, הכרטיס שמאפשר לכם נסיעה חופשית בקווי הרכבת המרכזיים במדינה, ועוזר לכם לחסוך הרבה מאוד כסף במהלך הטיול.

 

בחירת אזור

כאמור, יפן היא מדינה ענקית ולא שייך לנסות ולטייל בכולה במשך זמן קצר. ההמלצה שלנו היא להחליט על אזור אחד או שניים שבו תטיילו בצורה משמעותית, כדי לא ליצור מצב שבו לא באמת תוכלו לחוות את המקומות שבהם אתם מטיילים. אמנם זה יוצר מצב שבו אם מוותרים מראש על אזורים מסוימים, אולם זה יאפשר לכם לחוות לעומק את האזורים שבהם כן תשהו.

 

דברו עם איש מקצוע

הדבר האחרון שעליו כדאי לתת את הדעת הוא ייעוץ מפי איש מקצוע עוד לפני שנוסעים ליפן. בניגוד למדינות אחרות, תכנון של טיול ביפן הוא לא משהו שנית לעשות כלאחר יד. כדי לוודא שבאמת לא תפסידו שום דבר חשוב, ההמלצה שלנו היא לשבת עם איש מקצוע שיעזור לכם בתכנון הטיול. אופציה נוספת היא פשוט ללכת על טיול מאורגן, מה שכמובן יחסוך לכם הרבה מאוד זמן יקר.

 

לסיכום

טיסה ליפן יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, אם רק יודעים כיצד לתכנן את הטיול בצורה הנכונה. לאור הקושי הרב שיש בהכנה של טיול ליפן, ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם איש מקצוע או ללכת על האופציה של טיול מאורגן. זוהי הדרך הבטוחה ביותר עבורכם לוודא שלא תפספסו שום דבר חשוב ביפן. בדקו היטב את דרכי התנועה שלכם במהלך השהות ביפן, ואל תדלגו על אף אתר חשוב.

רחוב מרכזי

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים