ילדים מטיילים – כך תתכננו את טיול בפוקט עם הילדים

תוכן עניינים

 

ברוכים הבאים לאי היפה פוקט, הממוקם בחלק הדרומי של תאילנד. עם החופים הבתוליים, המים הצלולים והתרבות התוססת שלה, פוקט היא יעד פופולרי לתיירים מכל העולם. אם אתם מתכננים טיול לגן עדן טרופי זה, הנה מסלול מושלם לחופשת קיץ מהנה ובלתי נשכחת.

 

מסלול טיול 10 ימים בפוקט!

 

יום 1: הגעה והרפיה

אחרי טיסה ארוכה, תרצו להירגע ולהירגע. צ'ק למלון שלך ובילה את היום בחקר האזור המקומי. אם אתם שוהים בפאטונג, צאו לחוף וספגו את השמש. החוף עטור מסעדות ובתי קפה, כך שתוכלו לחטוף ארוחה קלה ולראות את העולם חולף. אם אתה מחפש משהו פעיל יותר, נסה ספורט מים כמו סקי או רחפן או מצנחי רחיפה.

טיול לפוקט עם הילדים

יום 2: סיור באי

צאו לטיול יום לכמה מהאיים הסמוכים. האי פי פי הוא יעד פופולרי, ותוכלו לקחת סירת מנוע מהירה או מעבורת כדי להגיע אליו. האי מפורסם בחופים המדהימים ובמים הצלולים שלו, ותוכלו לבלות את היום בשחייה, שנורקלינג ושיזוף. אל תשכח לקחת סיור בסירה ברחבי האי כדי לראות את ציוני הדרך המפורסמים שלו כמו מאיה ביי וחוף הקופים.

 

יום 3: מקלט פילים

תאילנד מפורסמת בפילים שלה, ובפוקט יש כמה מקומות מקלט לפילים שבהם תוכלו לקיים אינטראקציה עם הענקים העדינים הללו. בלו את היום באחד מהמקדשים האלה, שם תוכלו להאכיל, לרחוץ ולשחק עם הפילים. זו חוויה נהדרת הן לילדים והן למבוגרים, ותלמדו על מאמצי השימור להגן על החיות המדהימות הללו.

 

יום 4: העיר העתיקה של פוקט

קח הפסקה מהחופים ופנה אל העיר העתיקה של פוקט. האזור ההיסטורי הזה מלא במבנים צבעוניים ובתי קפה מקסימים. תוכלו לערוך סיור רגלי באזור וללמוד על ההיסטוריה והתרבות העשירה שלו. אל תחמיצו את מסעדת הפיל הכחול המפורסמת, בה תוכלו לנסות מאכלים מהמטבח התאילנדי המסורתי.

 

יום 5: מפרץ פאנג נגה

מפרץ פאנג נגה הוא פלא טבעי מדהים, עם צוקי אבן גיר נישאים ומים ירוקי אזמרגד. צא לסיור בסירה במפרץ ולחקור את האי ג'יימס בונד המפורסם, בו צולם הסרט "האיש עם אקדח הזהב". תוכלו גם לבקר בכפר המוסלמי הצף Koh Panyee, בו תוכלו לראות כיצד המקומיים חיים ועובדים.

 

יום 6: יום החוף

בלו עוד יום על החוף, אבל הפעם לכו לחוף קאטה או קארון. החופים האלה פחות צפופים מפאטונג ומציעים אווירה רגועה יותר. תוכלו לשכור שמשיית חוף וכיסאות ולבלות את היום בקריאה, שחייה ונהנה מהנוף היפה.

טיול לפוקט עם הילדים

יום 7: בודהה הגדול

שום טיול לפוקט אינו שלם בלי ביקור בבודהה הגדול. פסל זה בגובה 45 מטר ממוקם על ראש גבעה ומציע נופים מדהימים של האי. אתה יכול לקחת רכבל או לטייל עד הפסל ולחקור את האזור שמסביב. ישנן מספר חנויות ומסעדות בקרבת מקום, כך שתוכלו לאכול משהו ולעשות קניות למזכרות.

 

יום 8: שיעור בישול

למד כיצד לבשל כמה מנות תאילנדיות מסורתיות בשיעור בישול. ישנם מספר בתי ספר לבישול בפוקט, ותוכלו לבחור בין שיעור של חצי יום או יום שלם. תלמדו להכין מנות כמו מרק טום יאם, פאד תאי וקארי ירוק, ותזכו ליהנות מהיצירות שלכם בסוף השיעור.

 

יום 9: Phuket FantaSea

Phuket FantaSea הוא פארק שעשועים תרבותי המציע חוויה ייחודית ומשעשעת לכל המשפחה. בפארק מגוון מופעים ואטרקציות, ביניהם כפר תרבות, מופע פילים ומופע לייזר ואור מרהיב. תוכלו גם ליהנות מארוחת ערב במזנון ולעשות קניות למזכרות.

 

יום 10: יציאה

הגיע הזמן להיפרד מפוקט ולחזור הביתה. קח קצת זמן להרהר בטיול שלך ובכל החוויות המדהימות שחווית. אל תשכח לקחת כמה מזכרות ותמונות כדי לזכור את הטיול שלך.

 

סיכום

פוקט היא יעד יפהפה ומרגש למשפחות עם ילדים. עם החופים המדהימים, התרבות העשירה ומגוון הפעילויות, יש משהו לכל אחד. עקוב אחר מסלול זה לחופשת קיץ מהנה ובלתי נשכחת בפוקט, תאילנד. כדאי לתכנן בהתאם את המסלול לטיול בפוקט יחד עם הילדים, שכן הגמישות כמשפחה היא קלה ויש להיערך בהתאם. חופשה נעימה!

טיול לפוקט עם הילדים

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים