מחפשים מלון במקסיקו? קבלו

תוכן עניינים

נסו לדמיין כיצד נראה טבע עוצר נשימה. הרי געש לבני פסגות, לגונות עשירות, יערות ג'ונגל מהבילים, כפות דקלים נושקות לחול רך ולבן ומים…

ממש כמו בריכה. אבל מקסיקו היא לא רק המראות הפלאיים האלה. אפשר למצוא שפע של תרבות והיסטוריה מרתקת כמעט בכל חלק במדינה העצומה:

אתרים ארכיאולוגיים שנבחרו ע"י אונסק"ו לאתרי מורשת עולמיים, מוסיקה שיוצרת חיבור בין אנשים, ציירים מפורסמים ומבני אבן מרהיבים מימי

הקולוניאליזם הספרדי.

ועוד לא דיברנו על האוכל. מוטב להודות כבר עכשיו שהמטבח המקסיקני נחשב למגוון, צבעוני וחושני ביותר, כזה שמגלם מעין פיאסטה בלתי נגמרת של החיים. בקיצור – הכי רחוק שאפשר לדמיין מהמזרח התיכון (גם אם נכליל בתוכו את איחוד האמירויות).

בתי מלון במקסיקו, איכותיים ומפנקים, ניתן למצוא במגוון של מחירים. נביא כאן סקירה של שמונת המלונות הנחשקים ביותר.

 

הייאט רייג'נסי מקסיקו סיטיHyatt Regency Mexico City

מלון זה נמצא במחוז פולאנקו, הידוע באיכות הבוטיקים והמסעדות שבתחומיו. מיקום המלון כמעט מושלם – במרחק הליכה של כעשר דקות אפשר להגיע למעוזי תרבות רבים, לסייר בגלריות שחייבים לראות, או לחוות חויית קניות בלתי נשכחת באיזור השוקק והאופנתי ביותר במקסיקו סיטי.

אם בוחנים את המלון בעין של ארכיטקט אי אפשר שלא להתפעל מההשקעה הרבה שנעשתה בעיצוב המקום. 755 חדרים מרווחים ואלגנטיים וביניהם סוויטות מרהיבות, עם כל מה שצריך כדי להכין קפה טוב בבוקר ולישון טוב בלילה, הם רק חלק קטן מהנועזות האדריכלית.

שלוש המסעדות השייכות למלון, Rulfo, Yoshimi, ו-Teppan Grill, מציעות לאורחיו מגוון ועניין בתחום הקולינרי. האחת מטבח לטיני חדשני, והשתיים הנוספות מציגות שני פנים של המטבח היפני: האחד מתוחכם, והשני ייחודו בצלייה מסורתית על פלטת מתכת.

דירוג:  5 כוכבים

אטרקציות במקום: בריכה מקורה, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת, שלושה מגרשי טניס, מכון כושר ומכון אתלטיקה, סאונה, חדר אדים, שלוש מסעדות ובר, אינטרנט אלחוטי, מרכז עסקי, חדר ועידות, שירות קונסיירז', שירות ניקוי יבש ועוד.

 

גרנד אואזיס קנקון  – Grand Oasis Cancun

למעוניינים בחוויית בידור מהשורה הראשונה – גרנד אואזיס קנקון הוא המלון עבורכם. קברט, הופעות חיות, פסטיבלים ומסיבות נושא משוגעות. הלובי עשוי להפתיע אתכם עם רקדנים, ובריכת המלון, הארוכה ביותר בקנקון, תשעשע אתכם עם מופעי סטנד-אפ. הכל כלול, גם מגרש הגולף שמתאים לבילוי משפחתי.

המבנה עצמו בנוי כפירמידת ענק, והוא לב לבו של המקום המדהים. 1,320 חדרים מעוצבים בסגנון מקסיקני אותנטי ולכולם מרפסת. הלובי מאופיין בגנים אקזוטיים וצמחים התלויים באלגנטיות מעל.

כאורחים תוכלו להנות מתכנית "גן עדן" שמציע המלון: חילופין בין אתרי הנופש של חברת אואזיס ללא תשלום! הישארו באתר אחד של החברה ובקרו בחינם את האתרים הנוספים על בסיס "הכל כלול". תהיה לכם גישה ללמעלה מ-50 מסעדות ו-40 ברים, וכן אטרקציות בהתאם להזמנה המקורית שלכם. בקיצור, מצפה לכם חויה ייחודית ביותר.

המלון נמצא במרחק קצר של כ-25 דקות נסיעה משדה התעופה, ו-20 דקות בלבד מהדאונטאון של קנקון.

דירוג: 3.5 כוכבים

אטרקציות במקום: 18 מסעדות(!) המציעות מגוון של מטבחים מכל העולם, החוף הטוב ביותר בקנקון, בריכת ענק הצופה אל האוקיינוס, 20 ברים, ספא, מגרש גולף, קייאקים במרינה הסמוכה ועוד.

 

גארזה בלאנקה ריזורט, פורטו ויארטה  – Garza Blanca Preserve Resort & Spa, Puerto Vallarta

במרחק 15 דקות נסיעה בלבד מפוארטו ויארטה עצמה תמצאו מתחם מרהיב ביופיו ובו עשרות דונמים של ג'ונגל טרופי, חוף פרטי לשחייה ושנורקלים ורגעים בלתי נשכחים בכל גיל. בין אם מדובר בירח דבש או בחופשה משפחתית, אתר נופש אלגנטי זה מבטיח חוויות ייחודיות ומכשפות, ונחשב לבין הטובים ביותר בפוארטו ויארטה. הרוגע והשלווה במלון יטעינו את המצברים שלכם באנרגיה רבה, אז אם זה מה שרציתם – הגעתם למקום הנכון.

גארזה בלאנקה פתח את שעריו ב-2009. 165 החדרים במלון מרווחים מאד ומכולם נשקף נוף אוקיינוס עוצר נשימה, כמו גם מן הבריכות החיצוניות. בשמורת טבע מתקיימות פעילויות מאורגנות למטיילים ומטפסים וכן תצפיות על ציפורים.

דירוג: 5 כוכבים

אטרקציות במקום: 3 בריכות, 3 מסעדות ביניהן סטקייה ומקסיקנית, בר פנימי ובר בחוף הפרטי של המלון, ספא, מכון כושר, טיפולי הידרותרפיה ועוד.

 

מלון ומועדון החוף מאיה וילה, פלאיה דל כרמן  – Maya Villa Condo Hotel and Beachclub, Playa Del Carmen

מלון מיוחד במינו בסגנון בוטיק המשלב בין יוקרה מודרנית לבין הקסם של תרבות המאיה. האתר היפהפה נמצא במרחק פסיעות אחדות ממועדון החוף הטרנדי "אינדיגו" ובניין אחד מהשדרה החמישית המפורסמת. המלון מציע 17 מיני-דירות מרווחות וסביבן צמחייה ענפה ומפלים קסומים שנותנים תחושה של נווה מדבר טרופי. חלק מהפנטהאוזים מציעים נופים מרהיבים של הים הקאריבי שנמצא במרחק נגיעה בלבד, ובאלה שבקומת הגג ישנם מתקנים לברביקיו וטרסות פרטיות.

את חצר המלון מעטרת אמנות אותנטית של המאיה, מעשה ידיהם של מיטב האמנים באיזור. בריכת-נהר נוצצת ומעוצבת בצורת שממית, עשויה זכוכית פסיפס, ולכן היא נקראת "התכשיט של פלאיה". הבריכה מחוממת כל ימות השנה, מה שהופך אותה למושלמת ביום ובלילה.

מיקום המלון מעולה, ממש באיזור העיקרי של פלאיה דל כרמן, הידוע במסעדותיו המעולות, חיי הלילה וחויית הקניות המפנקת.

דירוג: 4

אטרקציות במקום: 2 בריכות, ספא, 3 מסעדות – ים-תיכונית, מקסיקנית ואסייתית, מספרה ועוד.

 

נומאדה טולום  – Nomade Tulum

נומאדה טולום הוא נקודת מפגש עבור אלה שהמסע שלהם לא נגמר לעולם, כאשר התמה המרכזית המנחה היא "האדם במרכז". המקום מהווה משכן זמני עבור אלה שמעוניינים ללמוד מאחרים ולשתף אחרים, מוכנים לעורר את הנשמה, לנענע את הגוף ולשחרר את המיינד, כל זאת בחוף המרכזי של טולום.

באיזור תמצאו את החופים היפים ביותר, חולות לבנים לאורך הים הקאריבי. מקום מושלם לחוות קצת התפתחות עצמית בשלל תכניות של שיתוף בידע. כאן, צרכי המיינד, הגוף והנשמה ייענו על ידי "אמא אדמה", ולכם רק נשאר לאמץ את השינויים ולהנות מהם. שלא לדבר על העיצוב יוצא הדופן של המלון – כמה שיותר קרוב לטבע עם נגיעות מודרניות שישאירו אתכם נפעמים אל מול המראות היפים הללו.

ישנן סדנאות עבודה, שיחות והרצאות אורחים בעלי ידע באופן קבוע, כמו שמאנים, הילרים, מטפלים, רקדנים ועוד. בין האירועים הנחשקים במתחם: הכרות עם העולם השמאני וחוכמה מסורתית ומקורית, צמחי מרפא מן האמזונס, ריפוי באמצעות קול, טקסי ריקוד, יוגה על בסיס יום-יומי, עיסויים וכדומה.

זה המקום המושלם עבורכם לרגיעה אמיתית ולחיבור עם הטבע ועם הקהילה האנושית, כשהכל נעשה בקסם ובאורגניות מופלאה.

דירוג: 4 כוכבים

אטרקציות במקום: חוף ים פרטי מהיפים ביותר, שיעורים ופעילויות מסוגים שונים כמו יוגה, תפריטי אוכל מותאמים ועוד.

 

מיטה מעוצבת

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים