5 פעילויות חובה ברומא

תוכן עניינים

אין ברחבי העולם הרבה ערים רוויות היסטוריה, תרבות, מורשת, ובעיקר – אוכל טעים – כמו רומא, בירת איטליה. רומא נחשבת לאחת מהערים המתויירות ביותר בעולם, שכן ביקור בה הוא כמעיין הליכה בתוך מוזיאון פתוח, המציג בפני כולם מבנים היסטוריים, ארכיאולוגיה עתיקה, תרבות וחיי לילה תוססים, ויצירות אמנות מרהיבות ביופיין.

אנו ממליצים להקדיש לרומא כמה ימים לפחות (וכל המרבה, הרי זה משובח) – בכדי להתרשם באמת מכל היופי והשפע שיש לה להציע.

 

הקוליסיאום – סמלה של העיר רומא

אחת מהאטרקציות הבולטות ביותר בעיר (וגם אחת המצולמות שבהן) – הוא הקוליסיאום, אמפיתיאטרון עתיק הנמצא ממש במרכז העיר. בנייתו של הקוליסיאום נמשכה כעשור, והחלה כבר בשנת 70 לספירה, והוא נחשב ליצירה ארכיטקטונית מרהיבה בכל קנה מידה. המון רב של תיירים ומבקרים מגיעים לקוליסיאום, ובתור אתר מורשת עולמית, וכאחד משבעת פלאי תבל – אסור לפספס ביקור בו כאשר מגיעים לבקר ברומא.

 

מזרקת טרווי – לחובבי הרומנטיקה

חלק מהנוף העירוני והאורבני ברומא הוא המזרקות הרבות הפזורות לאורכה ולרוחבה. אחת המזרקות הידועות בעיר (וייתכן כי גם היפה שבהן) – היא מזרקת טרווי. מזרקה עתיקה זו נבנתה בתקופת הבארוק האיטלקי.

המזרקה מעוטרת בשלל פסלים מיוחדים ויפהפיים, כאשר אל הים – נפטון – מצוי במרכזה. האגדה אודות המזרקה המפורסמת מספרת כי כל מי שישליך אליה מטבע ביד ימין, ומעבר לכתף שמאל, יינשא באותה השנה.

שווה לנסות, לא?

 

מדינה עצמאית בתוך העיר – הוותיקן

עבור חובבי האמנות (וגם עבור מי שלא) – חובה לעצור בוותיקן בפעם הבאה שלכם ברומא. המוזיאון של הוותיקן נמצא ממש בתוך הוותיקן עצמו, ומציע למבקריו אוספים מיוחדים ומרהיבים של יצירות אמנות השייכות לכנסייה הקתולית.

המוזיאון מספר את סיפורה של התרבות המקומית, השואבת השראה רבה מהדת הקתולית הנהוגה במקום. המוזיאון נפתח לראשונה ב-1771, ובתוכו תוכלו למצוא גם את הקפלה הסיסטינית המפורסמת ואת ארבעת חדרי רפאל, המעוטרים ע"י יצירותיו של האמן המפורסם רפאל ותלמידיו.

 

הנציגות הישראלית שלכם ברומא

סביר להניח שלא תצליחו להקיף לבדכם את כל האטרקציות ונקודות העניין המרכזיות ברומא, אז למה שלא תתנו לחברה מקצועית לקחת אתכם לכל המקומות החשובים אותם ממש לא תרצו לפספס?

חברת רומיוromio מהווה את הכתובת עבור כל ישראלי באיטליה בכלל, וברומא בפרט. לאחר שנים של צבירת ניסיון בתחום התיירות בעיר, החברה מציעה לקהל הישראלי לחוות את היער מזווית אותנטית ומרגשת, שתשאיר לכם זיכרונות וחוויות בלתי נשכחות.

 

לסיכום

אוכל משובח, אמנות מרהיבה, אתרי מורשת היסטורית, ואווירה רומנטית כמו שיש רק באיטליה – את כל אלה ועוד תוכלו למצוא ברומא, עיר הבירה הנצחית של ארץ המגף.

בביקור הבא שלכם ברומא, אל תתבלבלו מכל השפע שיש לה להציע, והיעזרו בחברה ישראלית מקצועית שתדע לכוון אתכם ולקחת אתכם לכל המקומות החשובים!

מתחם עתיק

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים