אופציה חדשה לאירוח בחצי האי סיני שלא הכרתם

תוכן עניינים

אופציות הלינה שוודאי יצא לכם להיתקל בהן בעיקר בסיני הן מלונות וקמפים עם חושות – לעיתים חושות בסיסיות ביותר ללא חשמל אפילו ולעיתים חושות המזכירות יותר חדרים קטנים עם מקלחת ושירותים פרטיים.

המלונות בסיני אינם רבים במספרם וניתן למצוא אותם רק בטאבה, נואיבה, דהב ושארם א שייח.

בשארם א שייח תוכלו למצוא מגוון גדול יחסית של מלונות ב-3-5 כוכבים, בעוד שבדהב המבחר קטן יותר ובטאבה ונואיבה ישנם מלונות בודדים בלבד, אך למרות מספרם הקטן הם מפנקים מאוד ולא יורדים ברמתם ממלונות בעלי 4-5 כוכבים במקומות אחרים בעולם.

 

אפשרות נוספת ומפתיעה

מלבד שתי אופציות הלינה המוכרות, וכמובן אופציית הלינה בשטח להרפתקנים שביניכם, "מגפת" האייר ביאנבי הגיעה גם לסיני ותוכלו למצוא גם לא מעט דירות בסיני להשכרה, בין אם באייר ביאנבי, בדפי הפייסבוק או באתרי החיפוש השונים כמו בוקינג. הדירות בסיני יכולות להיות החל מדירות סטודיו קומפקטיות ועד לדירות 5 חדרים שיאפשרו לכם להנות בסיני עם המשפחה או מספר חברים. רוב הדירות נמצאות בשארם א שייח ודהב, אך לעיתים תוכלו גם למצוא דירות באזורי החופים המבודדים יותר.

בעלי הדירות בסיני הינם בעיקר מצרים ורוסים אשר קנו את הדירות ומשכירים אותן בעת שאינם בסיני, בדרך כלל הדירות בבעלות מצרית יהיו זולות יותר מהדירות בבעלות רוסית.

 

אז במה לבחור?

ובכן, תלוי קודם כל לאיזה אזור בסיני תרצו ללכת. במקומות בהם יש קאמפים בדרך כלל אין דירות ומלונות, כך שזה יעזור לכם להוריד אופציות שאינן רלוונטיות.

אם אתם הולכים לדהב או שארם א שייח שם יש גם מלונות וגם דירות, הבינו כמה זמן אתם מעוניינים לבלות בסיני – ככל שהחופשה שלכם תהיה ארוכה יותר יצא שדירה תהיה משתלמת יותר, אך בדירה אתם אחראים על קניית והכנת האוכל בעוד שבמלון כשאתם רעבים כל מה שתצטרכו לעשות הוא ללכת למסעדה של המלון. ברוב המלונות והדירות תוכלו למצוא ווייפיי חזק ומהיר, כך שאם תזדקקו – שתי אופציות הלינה האלו יתאימו לכם גם לעבודה מרחוק.

בחלק מהדירות בסיני תוכלו לחוות יותר פרטיות מאשר במלון, אך חלק מהדירות נמצאות בקומפלקסים אשר מיועדים כולם להשכרה לנופשים- כך שההבדל בין דירה כזו לבין מלון מבחינת פרטיות אינו שונה כל כך מלבד המטבח האישי לעומת מסעדת המלון.

במלון אמנם ישנם מנקים הבאים מדי יום לנקות את חדריכם, ובדירות מגיעים מנקים רק בין אורח לאורח ולא באופן יומי, על כן כבדו את הדירה בה אתם נשארים והשאירו אותה מסודרת על מנת שהחופשה שלכם תהיה נעימה יותר ועל מנת לא לפגוע באלו המשכירים את ביתם עבורכם.

מחירי הדירות בסיני ממשתנים בהתאם לעונה התיירותית, בדומה למלון או חושה, ובחגים היהודים, המוסלמים והנוצרים בהם יש את תנועת התיירות הכי גדולה בסיני, מומלץ לשכור את הבית כמה שיותר זמן מראש, שכן יכולה להיות לעיתים תפוסה מלאה של הדירות.

 

מיטה זוגית

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים