מסביב לעולם ב- 80 דולר: הכל על הטיסות הזולות ביותר בשוק!

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר טיסות במחירים זולים בזכות הנחות, קונקשנים וחברות טיסות לואו-קוסט שצברו תאוצה. מטיסות סודיות הידועות למעטים בלבד, כיום ניתן להשיג כרטיסי טיסה לכל יעד במחיר זול מאי פעם. למה כדאי לשים לב כשמחפשים כרטיסים ואיך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר? בואו נתחיל.

 

הטיסות הזולות ביותר

האופציה הפופולארית ביותר לטיסות זולות, אשר ברוב המקרים היא גם האופציה הנוחה, היא טיסה בחברות לואו-קוסט כמו ריינאייר ואיזיג'ט. בטיסות אלו הכרטיס מספק את האופציות הבסיסיות בלבד. אופציה נוספת היא טיסות קונקשן. הן כוללות עצירת ביניים בשדה תעופה בדרך ליעד. הדבר מאריך משמעותית את משך הטיסה, אך בו זמנית מוזיל אותה מאוד. למידע נוסף על טיסות זולות לחצו כאן.

טיסות זולות

הזמנת הכרטיסים

במרבית המקרים, מחירי הטיסה עולים ככל שתאריך הטיסה מתקרב והמקומות בה נתפסים. הזמנת כרטיסי טיסה מספר חודשים לפני הטיסה עשויה לחסוך לכם מאות שקלים לכל כרטיס. לעיתים, אם טיסה מסוימת לא התמלאה ותאריך הטיסה קרוב מאוד, חברות הטיסה יעדיפו להוריד את מחיר הכרטיס וניתן יהיה למצוא כרטיסים מוזלים מאוד לטיסה בתאריך קרוב.

 

השוואה בין חברות טיסה

כרטיס טיסה במחיר הזול ביותר לא בהכרח אומר שהמחיר הסופי יהיה זול יותר, במיוחד כשמדובר בחברות לואו-קוסט. בחברות אלו הכרטיס הבסיסי זול מאוד, אך הוא לא כולל כבודה, הושבה ושירותים נוספים בטיסה. אם אתם יודעים מראש שתצטרכו שירות נוסף מעבר לכרטיס בסיסי לטיסה, השוו את המחיר של מכלול הדברים שאתם צריכים בין החברות, ולא רק את מחיר הכרטיס.

טיסות זולות

תאריך הטיסה

ייתכן הבדל משמעותי במחיר הכרטיסים עבור טיסה לאותו היעד בימים שונים ובתקופות שונות. בדרך כלל טיסות בימי חול יהיו זולות יותר מטיסות בסופי שבוע, בחגים או בתקופות יותר מבוקשות בשנה ליעד שלכם. במהלך חיפוש כרטיס טיסה, בדקו את מחיר הטיסה מספר ימים לפני ואחרי התאריך בו אתם רוצים לטוס. ייתכן ותגלו הבדל של מאות שקלים במחירי הכרטיסים בימים השונים.

 

טיפים לטיסה מהירה ונעימה

בטיסות לואו-קוסט אין דברים להתעסק בהם בזמן הטיסה. הביאו אוזניות וארגנו מראש תעסוקה לטיסה לפי אורך הטיסה. הורידו מראש לטלפון מוזיקה, פודקאסט, אפליקציות משחק שלא דורשות חיבור לאינטרנט, סרטים וסדרות והביאו ספר לקרוא. אם אתם טסים עם חברים או משפחה, הכינו מראש משחק שלא דורש אביזרים פיזיים, כמו טריוויה ומשחקי שאלות והעבירו יחד את הזמן.

 

סיכום

עם תכנון נכון מראש והשוואת מחירים לפי הצרכים שלכם, תוכלו למצוא טיסות במחירים זולים ולעבור אותן מהר ובכיף עם החברים והמשפחה. גלו גמישות לתאריך הטיסה ועקבו אחר מחירי הכרטיסים ליעד מהרגע שהחלטתם לטוס. חיסכון של מאות שקלים לכרטיס יאפשר לכם להשקיע יותר בחופשה עצמה ולהנות ממה שיש ליעד להציע.

טיסות זולות

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים