בחירת הגולשים: זוהי רשת המלונות הכי שווה באילת!

תוכן עניינים

גם אתם חולמים על חופשה באילת לא פחות ממושלמת? הצטרפו לאלפי גולשים המצביעים ברגליים לרשת המלונות המובילה באילת. אסטרל אילת, מציעה מגוון מלונות יוקרה במבחר לוקיישנים אטרקטיביים הכוללים מתקנים ואטרקציות וקרובים לחופים, לנופים מרהיבים ולמרכזי קניות שחובה לבקר בהם. קראו על רשת אסטרל ועל שבעת המלונות השווים ביותר באילת שתחת בעלותה. אם חופשה באילת, אז אסטרל.

 

רשת מלונות באילת

חוות הדעת החיוביות של הגולשים המעידות על הנאה משירות, מיקום, תנאי אירוח ורמה קולינרית מסירות כל ספק ביחס לנבחרת מלונות אילת. אסטרל – רשת בתי מלון באילת נחשבת לרשת המלונות המועדפת על ידי נופשים מכל הסוגים המעוניינים לשחזר את החוויה שוב ושוב וליהנות מהסטנדרטים הגבוהים לצד המיקומים המרכזיים לחופי הים, הרי המדבר והקניונים המרכזיים.

רשת בתי מלון באילת

למה אסטרל?

לרשת אסטרל אילת 7 מלונות מובילים המספקים סגנונות אירוח מגוונים לכל סוגי הנופשים: מלונות יוקרה, מלונות סוויטות, מלונות פנסיון מלא, חצי פנסיון ומלונות הכוללים מועדון אסטרלנד לילדים. במלונות של אסטרל אפשרויות לבריכה חיצונית גדולה, בריכה חורפית מקורה ומחוממת לימי החורף ואף חדרים עם בריכה פרטית וג'קוזי. ברוב בתי המלון קיימים חדרי ספורט וספא מפנק לכל מי שרוצה לשלב בחופשה אטרקציות אין האוס.

בנוסף, תוכלו ליהנות לבחירתכם מחדרים צמודי קרקע מוקפים בצמחייה טבעית או בחדרים גבוהים הצופים לנוף משגע ואופק פתוח. שירות בתי המלון של אסטרל ידוע כאישי ואכפתי במיוחד כאשר לא לחינם חרטה אסטרל אילת על דגלה את המוטו: "מארחים אותך אישית", זה ניכר גם בפרטים הקטנים כאשר כל אנשי הצוות חדורים מטרה להשביע את רצון כל האורחים.

 

אסטרל אילת – קרובים למרכז, נהנים מהשקט

בתי המלון המפנקים מציעים שילוב אידיאלי בין קרבה למרכז העיר, לאטרקציות ולחופים, לצד מבנה חדרים פרטי המאפשר חופשה אישית בסגנון שקט ונינוח. כך אתם יכולים לרקוד על כל החתונות בו זמנית – גם פסיעה מהסיטי וגם חוויית פרטיות מקסימלית.

 

מבחר

זה כיף להחליט על האופציה המועדפת מתוך מבחר מלונות מעולים. כך אתם נהנים מהנאה בטוחה בכל קונספט.

רשת בתי מלון באילת

מועדון לקוחות משתלם

רשת המלונות האילתית אסטרל מציעה דילים משלמים והנחות לחברי המועדון שלה. בהצטרפות חינמית למועדון החברים ניתן ליהנות מ-5% הנחה בהזמנה באתר לצד 10% הנחה עבור הזמנה בתאריכי ימי הולדת וימי נישואין. זאת בנוסף לעוד דילים ובונוסים משתלמים. אסטרל דואגת לחברים ומציעה להם עסקאות משתלמות במיוחד. רוצים אילת שוב? הצטרפו למועדון החברים של אסטרל.

 

חופשה באילת עם רשת אסטרל

אסטרל מציעה חווייה מושלמת הכוללות: רמת אירוח גבוהה, היצע קולינרי עשיר, נוחות מפנקת, דילים משתלמים וחוויה אילתית שתרצו לחזור עליה שוב. הצטרפו לאלפי הנופשים שהפכו לאוהדים נלהבים של אסטרל ותיהנו גם אתם מחופשה חלומית באילת.

רשת בתי מלון באילת

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים