קניתם נכס בחו"ל והפסדתם עליו כסף? כדאי לקחת בחשבון גם תרחיש כזה בהסכם הממון!

תוכן עניינים

שמענו לאחרונה על מקרה שאירע לזוג צעיר ממרכז הארץ. אלה החליטו להתגרש לאחר תקופת נישואין קצרה כשבידם הסכם ממון שנחתם על ידי עורך דין. השניים התחתנו לאחר שבן הזוג רכש נכס בחו"ל והפסיד בעקבות כך ממון רב. החלטנו להעלות את המסקנות ממקרה זה לרשת, כדי להציג בפני כל דורש את החשיבות שבכתיבת הסכם ממון. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה החשובה שתעשה לכם סדר בנושא.

 

מהו הסכם ממון?

נפתח את המדריך בהסבר קצר אודות הסכם ממון שנחשב למסמך חשוב ביותר שכדאי לחתום עליו טרם הנישואין. מדובר בהסכם שמסדיר את הרכוש של בני זוג שצפויים להינשא בקרוב או שנישאו בעבר והחליטו להסדיר את העניינים בשלב מאוחר יותר.

ההסכם מרכז את ההסכמות של הצדדים בכל הנוגע לחלוקת הרכוש במקרה של פטירה או גירושין. חשוב לציין שזהו הכלי היחידי שמאפשר להסדיר את חלוקה זו וחשוב ליישם אותו, במיוחד במידה ויש לבני הזוג חובות שנובעים מרכישה של נכס בחו"ל.

הסכם ממון

למה חשוב לחתום על הסכם ממון במקרה שכזה?

חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין מוסמך שיכתוב יחד עם בני הזוג הסכם ממון על חובות. שכן, התרחיש שהוצג לעיל (נישואים עם בן זוג שיש לו חובות) מאפשר להחליט יחד מי יישא באחריות לתשלום החובות הללו. נדגיש שמומלץ להתייעץ עם עורך הדין בכל הנוגע לחלוקת החוב במקרה שכזה.

 

טרם חתמתם על הסכם ממון? זה הזמן לפנות לעורך דין מומלץ בתחום

עליכם לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין שילווה אתכם בכתיבת הסכם ממון אם רכשתם נכס בחו"ל במהלך הנישואים וגיליתם שזה הוביל להפסדים רבים. שכן, חיים לצד חובות עשויים להוביל לקונפליקטים בין בני הזוג. נמליץ לפנות לעורך דין מומלץ בלבד, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהוא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • קשוב
  • מקצועי
  • בעל ניסיון עם תרחישים דומים

 

כך תפנו לעורך דין הטוב ביותר בתחום

יש כל מיני דרכים שיובילו אתכם לעורך הדין שעונה לקריטריונים שהוצגו לעיל. כאשר הדרך הנפוצה ביותר נעשית באמצעות חיפוש מהיר בגוגל שיציג בפניכם את האתרים של עורכי הדין השונים. לאחר שתעשו זאת, תצטרכו לעבור ללשונית הביקורות שמרכזת את חוות הדעת שנכתבו על ידי לקוחותיהם. כך תוכלו לערוך חיפוש אחר הנתונים שחשובים לכם (מקצועיות, ניסיון, וותק וכו') ולבדוק מיהו עורך הדין המתאים ביותר.

 

השורה התחתונה

רכישת נכסים בחו"ל עשויה להוביל לא פעם להפסדים גדולים. בני זוג שמצאו את עצמם בתרחיש שכזה, צריכים לחתום בהקדם האפשרי על הסכם ממון שיאפשר לבצע חלוקה הוגנת של הנכסים ולהסדיר את החובות באופן שיתאים לשני הצדדים. כעת אתם מכירים בכל המידע הנחוץ, כך שנותר לכם רק ליישם ולהקנות לעצמכם ביטחון כלכלי.

תכונה

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים