3 אטרקציות שאסור לפספס בחיטהורן

תוכן עניינים

רוב התיירים ישראלים שחושבים על טיול בהולנד חושבים קודם על אמסטרדם.

אין מה לעשות, זה יעד פופולרי לא רק עבור ישראלים אלא עבור תיירים מהעולם כולו.

ההיסטוריה, התרבות והאטרקציות האינסופיות שיש לאמסטרדם להציע הופכים אותה למוקד תיירות בליגה אחרת.

ובכל זאת ישנם מקומות רבים ממש בסביבת אמסטרדם שממש אסור לפספס ובניהם חיטהורן.

חטיהורן מהווה לאחד הכפרים היותר יפים בסביבת אמסטרדם והולנד בפרט ובמאמר הזה נדבר על שלושה אטרקציות שבאמת אסור לכם לפספס אם הגעתם לחיטהורן!

 

שייט בתעלות המים ברחבי חיטהורן

האטרקציה המרכזית ומהנה ביותר שיש לחיטהורן להציע היא כמובן השייט בנהרות ותעלות המים שיש בחיטהורן. נהוג לראות את חיטהורן כמקבילה לוונציה מבחינת היופי ואיך שהיא בנויה.

חיטהורן בעצם מורכבת מאיים שונים ביניהם ניתן להתנייד באמצעות סירות שייט או גשרים יפיפיים וחוץ מהטבע הנפלא והבית המדהימים והנוף הכולל שהופך את המקום הזה לכל כך קסום, השייט מהווה לאטרקציה מהנה ביותר.

השייט ניתן לעשות באמצעות מדריך שיעשה את פעולת השייט עבורכם אמנם לא צריך רישיון בשביל שתעשו את זה בעצמכם ותוכלו לשייט בעצמכם ברחבי חיטהורן וליהנות מהטבע מהכפר בדרך מקורית ביותר.

השייט מהווה לאחלה אטרקציה משפחתית ככה שאם אתם עושים טיול משפחתי אנחנו לא רק מפצירים בכם לעבור באמסטרדם אלא גם לא לוותר על השייט שלדעתנו מהוה ביותר במיוחד עבור ילדים ובני נוער.

 

מסעדות

בחיטהורן יש שלל של מסעדות. רובם הולנדיות אמנם תוכלו למצוא גם מסעדות איטלקיות וצרפתיות ובכלל אוכל תיירותי שיכול להתאים לכל המשפחה. יש המון מסעדות ואנחנו מתקשים שלא תוכלו למצוא משהו שלא יתאים לכם אבל בכל זאת, מומלץ לבדוק לפני באינטרנט ביקורות על המקומות השונים בשביל לבחור מסעדה שתספק לכם חוויה מיטבית.

לאכול במסעדה בחיטהורן על שפת האגם היא באמת חוויה מהנה ביותר שאנחנו ממליצים לא לוותר עליה.

 

מתחמם חיות ומשחקים לילדים

אם אתם עם ילדים על חוות הסחלבים באמת אסור לכם לוותר. זהו מקום יפיפה מאוד קרוב לחיטהורן במרחק של חצי שעה נסיעה בו תוכלו לבקר אפילו לפני שאתם מגיעים לחיטהורן. במקום יש המון פעילויות ומשחקים לילדים ופינות ליטוף וחיות הכוללת אלפקות ופלמינגוים.

המקום הזה באמת מיוחד ואם כבר החלטתם לנסוע לחטיהורן ואתם ילדים אנחנו ממליצים לכם לקפוץ שם לביקור.

אלו שלושת האטרקציות המרכזיות עליהם רצינו להמליץ עבורכם לעשות במידה ובחרתם להגיע לחיטהורן. חיטהורן משגעת ובאמת חבל לוותר עליה אם אתם כבר באמסטרדם ואתם רוצים לשבור שגרה עם קצת טבע.

זהו מקום שמתאים במיוחד עבור זוגות ומשפחות וכמו שהבנתם מהמאמר, יש מה לעשות שם עם ילדים.

אתם ממש לא חייבים לתכנן את הטיול שלכם לבד. במידה ואתם צריכים סיוע ישנם חברות תיירות ישראליות שמתמחות בקהל הישראלי.  We Are Amsterdam היא אחת מהחברות הישראליות היותר טובות שמתמחות באמסטרדם.

 

מנת גורמה

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים