4 אטרקציות שילהיבו את הילדים שלכם

תוכן עניינים

הילדים בשנה האחרונה היו הרבה זמן בבית. ועם הזמן נאלצנו למצוא להם תחביבים גם מתוך הבית.

ילדים צריכים תעסוקה ואטרקציות מלהיבות, גם כאשר הם לא יכולים לצאת מהבית.

הנה כמה אטרקציות מהנות שניתן לעשות גם כאשר יש יומולדת, מסיבה, או אפילו סתם זמן איכות שתוכלו להעביר יחד.

 

שפים לערב אחד

אם הילדים שלכם אוהבים לבשל, תוכלו לעשות יחד סדנת אפייה או בישול משותפת. לא תמיד חייב לצאת מהבית בשביל סדנא כזו, ואפשר לעשות זאת אפילו מלימוד אונליין. הילדים יכולים להכין ארוחה לכל בני המשפחה, וההכנה היא אפילו החלק המהנה בכך. זמן האיכות יחד וקבלת המחמאות מכל בני המשפחה.

 

קוסם ליום הולדת

אחת האטרקציות הכי מגניבות שיש כיום בשוק היא קוסם! קוסם עושה מופע קסמים מרהיב, קטעי ריחוף שישאירו את אורחי הילדים שלכם בשוק, ואפילו יכול לקרוא את המחשבות של החוגג. קוסם ליום הולדת מרים יומולדת שונה ומיוחדת, כזו שלא הייתה ולא תהיה לילדים שלכם. הקוסם מעסיק את כולם בפעלולים, קסמים וגורם לכולם להרגיש חלק מהמופע. המופע משלב גם מוזיקה ופרסים והפתעות שהילדים שלכם יקפצו מהתלהבות.

 

שישי הפוך

כמו הסרט המוכר, תוכלו לעשות, רק ללא בעזרת קסמים, סופ״ש הפוך. ההורים הופכים להיות ילדים והילדים הופכים להיות ההורים. כל זאת לזמן של כ-24 שעות. כך תוכלו ללמד את הילדים על המשימות שלכם כהורים. תוכלו לבקש מהם שילמדו אתכם את המשימות שלהם כילדים. תנו להם חופש בחירה כמו של גדולים, כמו למשל מה בוחרים להגיש בארוחת ערב ומה התוכניות לשלב. ואם המיטה נוחה, אולי להחליף אפילו חדרים ללילה אחד. דרך החוויה הכיפית הזו תוכלו להיות ולו טיפה בנעליים אחד של השנייה.

 

קריוקי או פשוט לשיר יחד

מוזיקה מחברת בין אנשים. זו עובדה. השתמשו בכוחה של המוזיקה לשיר יחד עם הילדים שלכם שירים אהובים, אפילו לעשות ערב קריוקי יחד, לרקוד ולקפץ בשירים מקפיצים, להכיר שירים חדשים ואפילו לנסות ליצור ביחד הרמוניה מוזיקלית. פעילות כזו יכולה לתרום לילדים המון בצורה רגשית וגם לספק להם תעסוקה והנאה מרובה.

מוזיקה יכולה לאפשר להם לשחרר מחסומים ולהשתחרר מעט מהיום יום.

זה הוא דבר שונה לחלוטין ממתרחש בחיים שלהם ביום יום. החיים הם מרוץ ולא באמת מספיקים לעשות את כל מה שרוצים ומתכננים. פעילות כזו יכולה לקרב אתכם אחד לשנייה וליצור חוויה משותפת לכולם ובעיקר לילדים.

 

לסיכום

ישנן אטרקציות משותפות שתוכלו לעשות הילדים שלכם מידי סופ״ש או מידי זמן פנוי שיש לכם. לימים יותר מיוחדים כמו מסיבות או ימי הולדת, מומלץ להכין אטרקציות יותר מיוחדות. אחת ההמלצות המעולות של השנה הזו, היא קוסם ליום הולדת. קוסם מאוד מרגש ילדים, וסוגר את הפינה מבחינת שירים והפעלה ותעסוקה לכולם, לא משנה מה גילם.

 

מטבח

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים