איך למצוא את המתנה המושלמת לכריסמס

תוכן עניינים

עונת החגים בפתח ושוב אתם בחיפוש אחר מתנות מגוונות ומקוריות? תשמחו לדעת שכך גם רוב העולם סביב עונת החגים ובמיוחד שמדובר בחיפוש מתנה לקריסמס.

חג המולד מצוין בכמעט כל מדינה בעולם, ועל אף שהוא לא מוכר רשמית כחג בישראל, כ – 2% מאזרחי מדינת ישראל הם נוצרים. חל איסור של הרבנות הראשית על עסקים עם תעודת כשרות לקשט את העסק לכבוד החג וקישוט זה עלול לגרור שלילה של תעודת הכשרות, מה שמקשה על מציאת מתנה לכריסמס.

 

איסור זה מצער לאור נוכחותם של מצייני החג בארץ וגורם לכך שקשה יותר לנוצרים לחגוג את החג ולמצוא מתנות לחג המולד לחברים המציינים אותו. כדי להקל על המשימה הכנו רשימה של 3 דרכים אפשריות למציאת מתנה לחג המולד.

 

3 דרכים למציאת המתנה המושלמת לחג המולד

  1. ביקור באתרים קדושים בנצרות וקניית מתנה מסורתית

אם אתם בארץ בתקופת החג ורוצים לקנות מתנות לחג למשפחתכם או לחברים המציינים את החג תוכלו לבקר ברובע הנוצרי בעיר העתיקה בירושלים, בנצרת, במושבה הגרמנית בחיפה, וברמלה.

מלבד להנות מהקישוטים המרהיבים תוכלו למצוא מתנות לכריסמס שמיוחדות בגלל אופיין המסורתי. על אף האחוז הנמוך מהאוכלוסייה שמזדהים כנוצריים ההיסטוריה הנוצרית התחילה בישראל על כן ישראל מהווה אתר עלייה לרגל לנוצריים רבים ואופי המתנות שתוכלו למצוא בארץ הוא דתי ומסורתי יותר.

 

  1. חוק "ארבעת המתנות"

במיוחד כשקונים מתנה לילדים יש את אלה שמשתמשים בחוק "ארבעת המתנות" בתקופת חג המולד, לפיו קונים המתנות בצורה הכי מותאמת לכל אדם. ארבעת המתנות הן:

  • משהו שרוצים
  • משהו שצריכים
  • משהו שלובשים
  • משהו שקוראים

 

בשיטה הזו תוכלו להיות בטוחים שמי שאתם קונים לו מתנות לחג המולד יצא מרוצה. למשקיענים אמיתיים יש את המתנה החמישית:

 

  • משהו שעדיין לא יודעים שרוצים או צריכים

  1. קניות באינטרנט

קניות באינטרנט הן נוחות ונגישות, במיוחד אם מדובר במוצר ממדינה אחרת, אך יותר מזה בקנייה באינטרנט תוכלו למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות, מתנות שתוכלו להתאים אישית, ולראות אילו מתנות הן הכי פופולאריות.

כמובן שמתנה בעלת אופי אישי היא מהנה ומרגשת לקבל, ולפעמים הכרה של מתנות חדשות ומוצלחות הן מה שירגש את האדם לו אתם רוכשים מתנה. בעת חגים ובמיוחד חג המולד שמזוהה עם קניית מתנות, חוכמת המונים יכולה לתרום.

חג המולד בארץ יכול להיות בעל אופי דתי מסורתי יותר, בעוד בארצות אחרות הגישה היא יותר מסחרית, אך בכל אופן זו תקופה של נתינה, והפגנת אהבה ושלום.

לסיכום, למחפשים מתנות בארץ ישנם אתרים קדושים בהם ניתן לרכוש מתנות ומזכרות שירגשו נוצריים דתיים, למתקשים בבחירה יש את חוק "ארבע המתנות" שעוזר למתלבטים, וכמובן קניות באינטרנט, שם המבחר אינסופי וגם אתם תופתעו ממה שניתן למצוא. אולי תפנקו גם את עצמכם במתנה לחג המולד?

 

מארז

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים