האטרקציות הכי שוות בדובאי

תוכן עניינים

באי דובאי ישנן אין סוף אופציות לחוויות ואטרקציות, אך בתוך כל ההמון ישנם מקומות שלא תוכלו לוותר עליהם.

כאן תוכלו למצוא את גולת הכותרת, האטרקציות הכי חמות בשוק, המקומות שכולם מדברים עליהם, שאם הגעתם לאי דובאי, אין סיכוי שתוכלו לצאת מבלי סיבוב חוויות סוערות

במקומות המופלאים האלו.

 

גלגל הענק עין דובאי

למרות ששמעתם או חוויתם גלגלי ענק ברחבי העולם, גלגל כזה עוד לא ראיתם. על אי יוקרה משפחתי, נבנה הגלגל ענק הגדול ביותר בעולם, אחת מהאטרקציות בדובאי שהגיעו לאחרונה. את הסיבוב עליו תעבירו במשך שלושים ושמונה דקות, בהן תיהנו מאחד הנופים המרהיבים ביותר הקיימים בעולם, לאורכו של קו הרקיע של דובאי.

 

IMG פארק הפארק המקורה הגדול בעולם

את הפארק הזה לא תרצו לפספס, מעוצב בהשראת כל גיבורי מארוול האהובים ביותר, במרחב עצום ויפיפה. מלא במתקנים מטורפים, סרטים בתלת ממד, רכבות הרים עצומות, מגלשות ארוכות ועוד. שם תהיו מוקפים בדמויות קומיקס, גיבורי סדרות הילדות שלכם, ודינוזאורים בגודלם המקורי. הפארק מקורה וממוזג, מתאים לכל תקופות השנה.

 

מסעדה בשמיים

על מסעדה כזו אולי שמעתם, אך בחופשתכם בדובאי, ההזדמנות תהיה לפניכם. מסעדה זו מתנוססת בשמיים, בעזרת מנוף מיועד אשר מחזיק את שולחן המסעדה יחד עם האורחים, עם חגורות בטיחות וכל מה שזקוקים לו בכדי לשמור על ביטחונכם. המסעדה מאפשרת לכם להיחשף לנוף מנקודת מבט מיוחדת במינה, יחד עם ריגוש וחוויה שתיזכר לכל החיים.

 

צניחה חופשית

אם עוד לא עשיתם צניחה חופשית, דובאי יהיה המקום לעשות זאת. במרינה של דובאי, תוכלו לעלות על מטוס ולקפוץ ממנו, לחוות ולקבל תיעוד מלא של המסע כולו. תקבלו גם צילומים וגם את הסרטון, שלא תוכלו לשכוח ואפילו תוכלו להשוויץ. האזור בו תבצעו את הצניחה נמצא מחוץ לעיר, אזור מדברי ומרשים, עוצר נשימה, שתזכו לראות בדרך למטה.

 

דובאי iFly

אם צניחה חופשית זה לא בשבילכם, וגם אם כן, ישנה אופציה נוספת לחווית אקסטרים נהדרת. מנהרת רוח, הנמצאת בקניון מירדיף סיטי סנטר האהוב והפופולארי במיוחד. שם תוכלו לחוות את חווית הריחוף באוויר, להתגלגל וליהנות, בין סרט לשופינג, אל תוותרו על כך. המתחם מתאים לכל הגילאים ולא צריך לדעת שום דבר לפני כן.

 

בר הקרח

בדובאי חם מאוד, לכן ישנו המקום הקריר והקסום הזה, בר מעוצב מפסלים עשויי קרח. במקום תוכלו לראות מייצגים של חיות, לבבות ומקומות ישיבה כמובן ושולחנות, הכל עשוי קרח. המקום מלא אור, מרענן במיוחד, ומתאים בול ביום חם ומדברי.

 

מה עכשיו

עכשיו שיש לכם את המידע בידיים, אל תפחדו לתכנן לפני שאתם טסים לדובאי, תכניסו את האטרקציות השוות שאתם רוצים לתוך הלוז שלכם. בדובאי יש עוד המון מה לראות ולעשות, אך זו נקודת ההתחלה, המקומות שהכי מעניינים אתכם יתנו לכם התחלה של בניית המסע, מכאן עוד תוכלו למצוא בדרך מקומות חדשים, ואולי לגלות משהו שעוד לא שמענו עליו, תיהנו!.

תיירים

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים