האם יש מסעדות כשרות בים המלח

תוכן עניינים

שומרי כשרות מוצאים את עצמם לא פעם יוצאים לחופשה במהלכה, הם תרים אחר מסעדות כשרות ללא הצלחה.

כדי לחסוך לכם את החיפושים המייגעים אחר המקומות שמחזיקים בתעודת כשרות תקפה (נכון לרגע כתיבת מילים אלו), יצאנו לסיבוב באזור ים המלח ובדקנו האם יש מסעדות כשרות באזור.

רוצים לדעת מה הממצאים? תצטרפו אלינו ותגלו.

 

הקדמה – האם יש מסעדות כשרות באזור?

בהחלט, יש מסעדות כשרות למהדרין באזור ים המלח. אנחנו לא נשקר, ונאמר שזה היה לא פשוט למצוא אותן מבית מגוון המסעדות הרחב שקיים באזור  שמרביתן פתוחות בשבת, כך שהן אינן כשרות. בשורות הבאות נציין בפניכם מספר מסעדות שהציגו בפנינו את תעודת הכשרות שלהן, ולאחר מכן, החלטנו להכניס אותן אל המדריך שלנו.

 

  1. ראנץ' האוס

ראנץ' האוס זו מסעדת בשרים שנמצאת בעין בוקק. המקום מתאים ליחידים, זוגות ומשפחות עם ילדים שרוצים לאכול ארוחה בשרית טובה. במסעדה תוכלו למצוא את המנות הבאות:

  • סטייקים
  • שיפודים
  • תוספות (אורז, צ'יפס, סלט) וכו'

ההמלצה שלנו היא להיכנס אל ים המלח לטבילה קצרה ולאחר מכן, כשהרעב מתחיל להתפתח – להגיע אל המסעדה (כשאתם אחרי מקלחת כמובן).

 

  1. מסעדת קפה-קפה

רשת קפה-קפה ידועה כרשת שתואמת לקהל שומרי הכשרות. הקהל הדתי כבר יודע שהגעה אל קפה-קפה עשויה להיות מפגש עם מכרים, חברים ואפילו קרובי משפחה (ככה זה אצל הקהל הדתי, קוראים לזה "חוק הדתיים השלובים"). אם אתם רוצים מקום שקט, רגוע ופסטורלי שיאפשר לכם ליהנות ממגוון מנות חלביות, זה המקום המתאים. המסעדה מגישה את המנות הללו בין היתר:

  • סלטים ומטבלים
  • ארוחות בוקר שכוללות גבינות, מאפים, מטבלים וכו'
  • פסטות
  • שייקים ומיצי פירות

 

  1. גלידריית קצפת

קצפת הינה רשת של גלידריות שפרושה ברחבי הארץ. בסניף בעין בוקק, תוכלו למצוא הרבה מעבר לגלידה. הסניף מגיש גם קרפ צרפתי במגוון תוספות, וופל בלגי, שתיה חמה ומפנקת ועוד. כך שאם אתם רוצים ליהנות מכמה רגעים מתוקים, הגעה אל סניף קצפת תאפשר לכם ליהנות מכל רגע. חשוב שתשימו לב שהסניף חלבי ברובו, כך שאם אתם מתכננים ללכת קודם אל מסעדת בשרים, כדאי שתשמרו את המתוקים של קצפת ליום למחרת.

 

  1. מסעדות של בתי המלון

אם אתם עוברים בים המלח בדרך ליעד אחר ואתם מחפשים מסעדה כשרה, כדאי שתדעו שיש לכם מגוון מסעדות שנמצאות בתוך בתי המלון שפרוסים סביב ים המלח. אנחנו מודים של יצא לנו לבדוק באופן פרטני פרטים אודות כל מסעדה, אך אנחנו יכולים לציין בפניכם שיש מגוון בתי מלון שישמחו לקבל אתכם בהתראה מוקדמת.

 

סיכום

רגע לפני סיכום אפשר לומר שהמחקר הקטן שלנו גילה שיש מסעדות כשרות בים המלח. אנו ממליצים שתשמרו את המדריך הזה לפעם הבאה שאתם מתכננים להגיע לאזור. שיהיה בתיאבון!

ארוחת בוקר

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים