האם esim יכול לפתור לכם את הצורך בחבילות חו"ל יקרות

תוכן עניינים

בעידן הנוכחי, נסיעות תכופות לחו"ל הפכו לחלק בלתי נפרד מאורח החיים של רבים מאיתנו. בין אם לצורך עבודה, לימודים או פשוט הנאה וטיולים – הצורך לשמור על קשר רציף וזמינות מלאה בזמן שהות בחו"ל הוא הכרחי. עם זאת, המחירים הגבוהים של חבילות גלישה ושיחות מהווים חסם משמעותי עבור רבים, שנאלצים לכבות את הסלולר במהלך הטיול בחו"ל או להסתפק בתקשורת מינימלית. איך eSIM נכנס כאן לתמונה? 

 

מה זה בכלל esim?

eSIM הוא ראשי תיבות של Embedded SIM – כרטיס סים דיגיטלי מובנה. בניגוד לסים הפיזי הרגיל שאנחנו רגילים להכניס לטלפון, כרטיס ה-eSIM הוא וירטואלי ומאוחסן בתוך המכשיר עצמו. כאן נכנס לתמונה המושג החדש של esim – כרטיס סים וירטואלי המאפשר רכישת חבילות אינטרנט ושיחות במחירים זולים בהרבה מאלו של המפעילים הסלולריים.

האם esim באמת יכול לספק מענה לצרכנים שמחפשים חבילת סלולר זולה בזמן שהות בחו"ל? כרטיס ה-eSIM מאפשר להוריד פרופילים של מפעילים סלולריים שונים ישירות לטלפון, מבלי צורך להחליף סים פיזי. כך ניתן לעבור בקלות בין חבילות של חברות סלולר שונות או אפילו מדינות שונות בהתאם לצרכים. כרטיסי eSIM זמינים כבר בדגמים חדישים של יצרני הטלפונים החכמים הגדולים, וצפוי שבקרוב יהפכו לתקן בכל הסמארטפונים החדשים.

חבילות לחול

מה esim מציע למי שנוסע לחו"ל?

חברות סלולריות גדולות בישראל מציעות חבילות נסיעה לחו"ל הכוללות שיחות וגלישה. אך המחירים שלהן יקרים למדי, ולא מאפשרים שימוש סלולרי נרחב בחו"ל לאורך זמן. לעומת זאת, חברות esim, מציעות חבילות נסיעה זולות הרבה יותר, כי הן פועלות ישירות מול המפעילים המקומיים בכל מדינה כולל גם ESIM ליוון. למשל, ניתן לרכוש חבילת גלישה של 15 ג'יגה באירופה במחיר של כ₪ 105 לחודש, לעומת מאות שקלים אצל ספק סלולר ישראלי עבור אותה כמות גלישה.

חבילות השיחות בחו"ל שלהם גם זולות בכ-50% ויותר. יתרון נוסף הוא היכולת לרכוש חבילה מקומית בכל מדינה לצורך הביקור, ולא צריך להסתמך רק על חבילת הנדידה הישראלית. כך esim מאפשר גמישות מרבית וחיסכון עצום על עלויות הסלולר בחו"ל.

 

דברים שחשוב לדעת לפני נסיעה לחו"ל?

יש לוודא מראש שהטלפון תומך בטכנולוגיית eSIM.‏ חשוב לבדוק שביעד הנסיעה אכן קיימת תמיכה מקומית ב-eSIM.‏ מומלץ להוריד את הפרופיל של החבילה שרכשתם ולהפעיל אותו עוד לפני הנסיעה.

חבילות ה-eSIM בדרך כלל אינן כוללות הטבות כמו דקות חינם או גלישה חופשית בישראל. יש לבדוק היטב אם החבילה כוללת גלישה/שיחות גם במדינות שכנות באירופה (אזור שנגן). חשוב לעקוב אחר הצריכה ולהוסיף חבילה במידת הצורך כדי למנוע חיוב יקר על גלישה מיותרת.

טכנולוגיית ה-eSIM פותחת עולם שלם של אפשרויות סלולריות חדשות עבור מי שנוסע תכופות לחו"ל. המחירים הזולים שמציעות חברות ה-eSIM מאפשרים ליהנות מחווית גלישה ותקשורת איכותית בכל מקום בעולם בעלות נמוכה בהרבה.

חבילות לחול

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים