מה ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל של ספורט אתגרי לבין רגיל

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חשוב מאין כמוהו כשטסים לחו"ל, על כך אין עוררין.

הדבר חשוב אף יותר אם אתם טסים לחו"ל ולוקחים חלק בספורט אתגרי, המציב אתכם בסיכונים שונים מאלה של חופשה רגילה.

בשל הסיכונים הכרוכים בחופשה רווית אדרנלין, יש צורך בביטוח מתאים, הלא הוא ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל.

נופשים רבים שואלים את עצמם מה בעצם ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל של ספורט אתגרי לבין ביטוח רגיל? במאמר זה נעשה על השאלה נפוצה הזאת,

ונסקור מספר הבדלים משמעותיים בין פוליסות הביטוח השונות.

 

כיסוי ביטוחי של ענפי ספורט אתגרי

כאשר אתם טסים לחו"ל, הביטוח שלכם מכסה מגוון של בעיות ונזקים רפואיים שונים שעלולים להיגרם לכם במהלך החופשה. כאשר אתם טסים ולוקחים חלק בספורט אתגרי, אתם חשופים לנזקים נוספים, שאותם הביטוח הרגיל לא מכסה. פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של ספורט אתגרי מכסה בצורה ביטוחית את כלל הנזקים והפגיעות שעלולות להיגרם לכם במהלך ספורט אתגרי. ביטוח ספורט אתגרי של חברת פספורט קארד מכסה מגוון רחב של ענפי ספורט אתגרי מכל הסוגים: ספורט ימי, פעילות יבשתית, ופעילויות בגובה רב.

 

טיסות חירום לארץ ופינוי מוטס למרכז רפואי

בחופשה סטנדרטית, הכוללת מלון, שופינג, וטיולים ברחבי הערים הגדולות בעולם, הסיכוי שתצטרכו טיסת חירום לארץ, או פינוי מוטס למרכז רפואי הוא אפסי. לכן, מתוך הבנה של העובדה הזאת, ועל מנת לחסוך ולא לשלם על דברים שאתם לא צריכים, ביטוח רגיל לא מכסה טיסות מסוג זה. לעומת זאת, בספורט אתגרי אתם עלולים להיפצע, ויכול להיות שתזדקקו לטיסת חירום לארץ או לפינוי מוטס למרכז רפואי. לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל ייעודי עבור ספורט אתגרי מכסה את הטיסות הללו, על מנת שתוכלו לקבל טיפול רפואי הולם, בעת הצורך.

 

טיפולים רפואיים בחינם

כאמור, בחופשה רגילה, לא סביר שתצטרכו איזשהו הליך או טיפול רפואי, בדיוק כמו שבארץ אתם לא מבקרים בבתי החולים השונים בכל שבוע. לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל רגיל לא נותן לכם כיסוי מלא עבור כל הליך רפואי שאולי תזדקקו לו. לעומת זאת, בחופשה הכוללת ספורט אתגרי, בו הסיכוי שתיפצעו ותזדקקו לטיפול רפואי הוא גבוה יותר, אתם כן מקבלים כיסוי מלא עבור כל הליך רפואי שתזדקקו לו.

 

סיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חשוב מאין כמוהו, משום שהוא נותן לכם כיסוי עבור כל מה שעלול לקרות לכם, בסבירות גבוהה. אם אתם טסים לחו"ל, ואתם עוסקים בספורט אתגרי, הסיכוי שתיפצעו ותזדקקו לטיפול מתאים, הוא גבוה יותר. ביטוח נסיעות לחו"ל של ספורט אתגרי נותן לכם בדיוק את זה. תוכלו לקבל כיסוי עבור כל פציעה שנגרמה כתוצאה מכל ענף ספורט אתגרי, טיסות חירום לארץ, פינוי מוטס למרכז רפואי, וגם טיפולים רפואיים בחינם. אם אתם עומדים בפני חופשה רווית אדרנלין, ביטוח ספורט אתגרי הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

משפחה מתחת למטרייה

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים