הכירו את ההפלגות של חברת השייט הבינלאומית Norwegian cruise line

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חופשה בראש שקט, שבה תוכלו רק להנות, לנוח, להשתחרר ולנפוש מבלי לדאוג לדבר,
חברת השייט המובילה בעולם Norwegian cruise line
תבטיח לכם את כל זה ויותר.

חברת השייט ncl, הינה חברת קרוזים חדשנית וצעירה, שבבעלותה 14 אוניות, שמפליגות ומגיעות כמעט לכל מקום בעולם: מאלסקה וקנדה דרך אירופה ועד האיים הקריביים ועוד לשלל מקומות יפים וקסומים. כל אניות החברה מובילות בתחום האיכות, הנוחות והחדשנות ומספקות לנוסעים חווית שייט מפנקת יוקרתית ובלתי נשכחת.

בניגוד לטיסות, שהן צפופות ובקושי יש מקום לשבת בנוחיות, המצריכות התארגנות נפרדת לכל יעד, דאגה להגעה ופתרונות לינה בכל מקום ובירוקרטיה בשדה התעופה. הפלגה באונייה מאפשרת הנאה גם מהדרך אל היעד.

חברת השייט ncl, מבטיחה לכם נופש בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המדוייק לצרכים ולרצונות שלכם, עם אפס דאגות מיותרות, מאמץ ובזבוז זמן.
הנופש אצלינו ימקסם את ההנאה מכל רגע בטיול הודות לתנאים המעולים, השירות האדיב, אוכל ברמה הגבוהה ביותר, חדרים מרווחים ונוחים ושלל אטרקציות ופעילויות מגוונות המוצעות לאורחינו.

 

מסעדות ואוכל

חברת השייט ncl, מפנקת את נוסעיה במגוון רחב של מסעדות: בשריות, חלביות, מזנוני בופה, גורמה ובתי קפה עם אוכל קליל וקינוחים משובחים. שירות החדרים פועל 24 שעות, כל יום כל היום, שם תוכלו להזמין בלחיצת כפתור כל מה שחשקה נפשכם לאכול. גם אם תרצו לסעוד באוויר הפתוח והנפלא שיש על הסיפון או סביב הברכה, כל האופציות פתוחות לפניכם תמיד, בכל מקום ושעה ביום.

 

הלילה עוד צעיר

אם חשבתם שאחרי ארוחת הערב נגמר היום על הסיפון, טעות מרה בידיכם.
אצלינו תוכלו להנות מ-20 ברים ומועדונים הכי טרנדים ומעודכנים שיש.
חיי הלילה תוססים, משקאות טעימים מוגשים ללא הפסקה ובמועדונים החגיגה נמשכת עד עלות השחר.

 

אטרקציות על הסיפון

בכל האוניות של חברת השייט ncl, תוכלו להנות מאין ספור פעילויות המתאימות לכל הגילאים ולכל המשפחה: בריכות שחייה, מגלשות מים מטורפות, משחקי כדורעף וכדורסל בבריכה וגם לתפוס קצת שמש חמימה, לנשום אוויר צח ולנוח על כסאות הנוח, תוך כדי נשנוש מטעמים.

 

תרבות ובידור

לכל אורכה של החופשה יתקיימו מופעים מרהיבים והצגות מעולות. בלוח המופעים תמצאו בכל ערב מופעי קברט, הפקות תיאטרון מושקעות, סטנדאפ והופעות קאברים חיות. אם אתה מרגישים ברי מזל תוכלו לתעל זאת במשחק בקזינו.

 

תכניות מיוחדות לילדים ונוער

בכל אוניות ncl, יש מחשבה השקעה ודגש מיוחד לתוכניות ופעילויות כיפיות לילדים. יש מספר מועדונים לילדים המחולקים על פי קבוצות גיל ולהם מדריכים מנוסים, המפעילים אותם במשחקים, יצירות ושלל אטרקציות וכמובן דואגים לשלומם וביטחונם.
הילדים בשייט כל כך עסוקים ונהנים, שההורים מרגישים כאילו הם נמצאים בנופש זוגי.

 

כושר וספא

חברת השייט ncl מקפידה בכל אוניותיה, על ספא מפואר ובו מגוון טיפולי גוף ויופי, לחווית פינוק ורוגע מושלמת. בנוסף, בכל אוניה מרכז כושר מאובזר וחדיש העומד לרשות הנופשים, בו יוכלו להתאמן לצד נופו המרהיב של הים הכחול והאינסופי.

סירה

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים