3 טיולי רכב שחייבים לנסות בארץ ובחו"ל

תוכן עניינים

הרבה טיולים שאנחנו עושים אנו מכננים בקפידה אבל דווקא הטיולים הספונטיים ביום שבת עם הילדים מתוך כוונה לעשות משהו כל המשפחה הם תמיד הכי כיפיים.

מדובר בהזדמנות של כמה שעות עם המשפחה או בני/בנות זוג בבילוי איכותי שנגיש להרבה קבוצות גיל.

ישנם בארץ הרבה מקומות יפים שאפשר להגיע עם האוטו וכמובן גם בחו"ל בחופשה של טוס וסע או טיולי כוכב עם רכב מושכר.

 

טיול עם רכב מושכר

גם אם יש ברשותכם רכב פרטי, טיול עם רכב מושכר הוא לפעמים יותר נוח ומשתלם, כאשר ניתן להתאים את סוג הרכב לטיול. למשל השכרה של סקודה קודיאק לטיול משפחתי, לעומת רכב קטן עבור טיול זוגי. בטיולים בחו"ל, כמובן שאין לכם ברירה ותהיו חייבים להשכיר רכב כדי להנות מהמקום שבו תהיו אלא אם כן אתם מתכננים חופשה של בטן גב או כמה ימים בעיר בירה באירופה שבה ניתן להיעזר בתחבורה ציבורית.

 

טיול רכב במצפה אלות

עבור טיול בצפון, מדובר על תצפית מרהיבה ומאד פופלרית לטיול. המצפה ממוקם בעמק הירדן וניתן לראות את כל הכנרת, הרי הגולן ועמק הירדן. מהצד השני, המצפה משקיף אל התבור ורמת יבנאל. ניתן להגיע למצפה ברכב, כאשר ברוב הזמן הנסיעה אפשרית גם במכונית משפחתית אך עלולה להיות משובשת בחורף (הרבה בוץ). בסיום הנסיעה, מחנים את הרכב בחנייה מסודרת וממשיכים את הדרך בהליכה רגלית עד למעלה בערך כחצי שעה.

 

טיול רכב לבתרונות בארי

עבור טיול בדרום, זהו הטיול הנפוץ ביותר שנקרא גם "דרום אדום". סמוך לקיבוץ בארי, ישנה פריחה מדהימה של כלניות כל שנה בסיום הגשמים (פבואר, מרץ). המקום עמוס מטיילים שבאים להתרשם מהפריחה היפה שמציגה מראה חד פעמי לאזור היבש בנגב. אפשר גם לשלב טיול אופניים, כאשר ישנם מסלולי רכיבה מיוחדים. את האופניים ניתן לשכור או להביא במתקן אופניים על הרכב שלכם.

 

טיול רכב בחו"ל-שוויץ

טיול פופולרי מאד לאורך 6 ימים בשוויץ הקסומה. מדובר במסלול מעגלי שמתחיל ונגמר בציריך ולאורכו תוכלו להתרשם מהנופים המרהיבים שניתן לראות בגלויות. תעברו בדרך באגמים, הרים ויערות ושלל אטרציות. את הרכב משכירים כבר בנחיתה בציריך ומתחילים את הנסיעה לכיוון לוצרן ומשם להר הטיטליס המושלג, אנגלבראג, אגם אינטרלקן והסביבה, האלפים, עמק הלאוטרברונן ומשם להר שילטהורן, העיר ברן, מפלי הריין המפורמים ובחזרה לציריך.

 

לסיכום

טיולי רכב ברחבי הארץ ובחו"ל מאד פופולריים וניתן לבקר בהם בפשטות ובנוחות גם בעזרת רכב מושכר וגם עם הרכב המשפחתי שלכם. אם אתם מטיילים בארץ ומעוניינים לספק למשפחה חוויה חד פעמית אפשר להשכיר רכב משפחתי מפנק (זה בהחלט יכול להיות משתלם כלכלית) ובחו"ל כמובן האפשרויות של השכרת רכב הן רבות ומגוונות וניתן להשכיר רכב מכל סוגשהו. תהנו וסעו בזהירות!

רכב יוקרב

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים