5 יתרונות בחלוקת מונית גדולה לנתב"ג

תוכן עניינים

טסים חו"ל? מעוניינים להתחיל את החוויה כבר בארץ? הדרך האידיאלית ביותר להגיע לשדה התעופה הינה באמצעות מונית גדולה ומפוארת של הסעות השחף.

בצורה כזו תוכלו להימנע מהנסיעה לנתב"ג, מחיפוש מקום חנייה והתשלום הגבוה עבורו. וליהנות מנסיעה מרווחת באווירה נעימה. אין ספק! מונית גדולה לנתב"ג היא האידיאלית עבורכם.

אז 5 יתרונות למונית גדולה, כך שתשתכנעו סופית.

 

חיסכון בעלויות

המחיר הינו מרכיב עיקרי באופן ההגעה לנתב"ג. מחירה של מונית גדולה לנתב"ג עבור 6 אנשים ויותר יהיה זול משמעותית מהגעה ברכב פרטי.

כמו כן, גם תשלום החנייה הופך לסכום יקר למדי כאשר מדובר בנסיעה לחו"ל תקופה של שבוע ויותר.

משקלול של כמות הנוסעים במונית ביחס למחיר שלה מתברר כי הדבר משתלם ביותר.

 

תנאי נסיעה מושלמים

נסיעה ברכב צפוף עמוס ציוד ומזוודות בדרך לטיול או חופשה הינה חוויה מפוקפקת למדי, ביחוד עם יש שם גם תינוקות, עגלות וכל הציוד הנלווה אליהם. ניתן להחליף את הנסיעה העגומה הזו בנסיעה במונית גדולה, חדישה ומאובזרת, מרווחת ומלאת מקום בשביל כולם וליהנות מנסיעה נעימה ומפנקת מבלי להצטופף.

 

שירות מפתח הבית

הנסיעה במונית מעניקה את האפשרות ליהנות משירות VIP, איסוף והורדה היישר מפתח הבית. כמובן שדבר זה מעניק חיסכון משמעותי בזמן והגעה נוחה לנקודת האיסוף ללא הסרבול של הליכה עם תיקים ומזוודות ונקודת המוצא. כשלוקחים מונית גדולה לנתב"ג ישנו זמן פנוי שתוכלו לנצל אותו כרצונכם אם בהגעה מוקדמת על מנת ליהנות מהדיוטי – פרי, משהו שלא תוכלו לעשות יום – יום או לחילופין לנצל את הזמן הנותר למנוחה בבית טרום הטיסה.

 

גמישות בזמנים

שירות המוניות פעיל בכל זמן. בין עם הטיסה הינה בשעות הבוקר, הצהריים או אפילו באמצע הלילה, תוכלו ליהנות משירות מקסימלי על מנת שתגיעו בזמן המיועד למועד הטיסה. ללא לחץ מיותר ובמקסימום של נוחות. מבלי להטריד בני משפחה עייפים שיקחו אתכם באמצע הלילה או לנהוג הלומי שינה לפני הטיסה. אלא, תוכלו ליהנות מזמן מנוחה נוסף בזמן הנסיעה לנתב"ג.

 

הגעה אחידה לשדה התעופה

אם אתם קבוצה הטסה ביחד, מונית גדולה היא מעולה עבורכם. בדרך זו אתם יכולים לוודא שכולם מגיעים יחד לשדה התעופה, אין חשש מעיכוב של אחד מחברי הקבוצה. כמובן שהנסיעה המשותפת גם חסכונית הרבה יותר מנסיעה של כל אחד ואחד במונית קטנה בעצמו. עדיף לכם לנצל את הכסף הזה בקניות או בילויים בחו"ל.

 

אז מהם היתרונות?

לסיכום: סקרנו כאן 5 יתרונות משמעותיים לכך שמומלץ ביותר לקחת מונית גדולה בנסיעה לנתב"ג. האופציה הזו תביא לחיסכון משמעותי בעלויות, תאפשר תנאי נסיעה מושלמים, תיתן לכם שירות מפתח הבית, השירות יהיה בכל זמן שתרצו במשך היממה וכקבוצה, כך תוודאו שכולם הגעתם באותה השעה. אז טסים לחו"ל? קחו מונית גדולה של הסעות השחף והתחילו כבר בארץ את החוויה.

מטבעות

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים