כמה זה חשוב לעשות ביטוח נסיעות?

תוכן עניינים

מכירים את המשפט "לי זה לא יקרה" הוא נפוץ אצל רבים מאיתנו עד ש… זה אכן קורה… כל טיסה לחו"ל מלווה בסיכונים מסוימים. כדי לצמצם את הנזקים והעלויות העלולות לצוץ בגינן, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. מרבית האזרחים בישראל לא חושבים לצאת מהארץ ללא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, אך לעומתם, יש את המהמרים שרוצים להבין, למה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כל כך חשוב. כאן ריכזנו עבורכם את המידע בנושא. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני שנסקור  את חשיבות הביטוח, חשוב להבין מה הוא כולל ועל מה הוא מכסה.

יש לציין כי ביטוח נסיעות יכול לכלול מגוון פוליסות בהתאם לרצון המבוטח הרוכש. הביטוח הקריטי ביותר הוא ביטוח נסיעות לחו"ל המעניק כיסוי בגין עלויות טיפולים רפואיים בחו"ל, עלויות תרופות יקרות, עלויות טיפולי שיניים עזרה ראשונה, עלויות אשפוז, עלויות הטסה לקבלת טיפול רפואי במרכז מתקדם ועוד.

יחד עם הכיסויים הבסיסיים הקיימים בביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן לרכוש הרחבות ביטוח נוספות כמו:

  • ביטוח ביטול טיסה – ביטוח הפך לקריטיעם השתוללות הקורונה וביטולי הטיסות החוגגים.
  • ביטוח כבודה המכסה אובדן או גניבה של המזוודה או חפצים אישיים אחרים.
  • ביטוח ספורט אתגרי למקרה בו אתם נוסעים למטרה זו לחו"ל.

 

למה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא קריטי?

כדי לקבל טיפול רפואי בארץ, אין צורך לשלם כסף. לכל אחד יש חברות בקופת חולים ומשרד הבריאות מסבסד כל טיפול. בחו"ל העניינים הבריאותיים הם שונים. על כל ביקור אצל רופא תצטרכו לשלם כסגף, ולא מעט. במקרים בהם יש צורך ביותר מסתם טיפול רפואי, הנפגע עלול לקבל דרישה לתשלום על סך מאות אלפי שקלים. הדרישה תהיה במטבע מקומית שהיא לרוב יקרה יותר מהשקל הישראלי וכך חסרי ביטוח עלולים למצוא את עצמם מוותרים על טיפול קריטי או נאלצים להיזדקק לבריות לצורך כך. תשלום של כמה עשרות שקלים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל יכולה למנוע ממכם את הסיוט הזה.

את הביטוח יש לרכוש עוד בזמן השהייה בארץ. לא ניתן לרכוש ביטוח לאחר מקרה פגיעה…

 

הרחבות ביטוח נסיעות לחו"ל

בנוסף למקרים רפואיים מורכבים, ביטוח נסיעות לחו"ל נותן מענה גם למקרים ביטוחיים בהם נגרמו נזקים כלכליים. קיימות הרחבות שתוכלו לרכוש כפי שפירטנו כאן. הרחבת ביטוח ביטול טיסה תכסה עלויות במקרה בו אתם מעוניינים לבטל את הטיסה ולקבל את כספכם חזרה. בתקופה האחרונה ביטוח זה הפך לקריטי ביותר…

ביטוח זה מכסה גם עלויות שהכבודה שלכם גרמה לצד שלישי. דמיינו לעצמכם שאתם יורדים מהמטוס, וכבר בשדה התעופה, עוד לא התמקמתם כראוי, הנחתם לרגע את המזוודה על הרצפה והיא היוותה מכשול לעובר אורח שנפל בגללה. במקרה כזה אתם חשופים לתביעה של עשרות אלפי שקלים. ביטוח נסיעות לחו"ל צד שלישי יכסה מקרים כאלו.

מטוס

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים