האם ניתן לטוס לדובאי ביוון בזמן הקורונה

תוכן עניינים

וירוס הקורונה נכון ל2021, גבה כ-5 מיליון מתים בכל העולם.

וירוס זה, בהחלט משפיע עלינו וימשיך להשפיע גם שנים מאוחרות יותר, הוא ייחקק בהיסטוריה ואין פלא אם ילמדו אותו בבתי הספר ובאוניברסיטאות.

מקומות רבים בעולם אסרו כניסה ויציאה של תושבים ואורחים, זהו בהחלט וירוס שהצליח לתעתע בגדולי המוחות בעולם, אך האם כל המדינות סגרו את עצמן ולא מאפשרות כניסה לאזור שלהן? הבא ניקח את דובאי

כדוגמה.

 

איך וירוס הקורונה פגע במדינות העולם

כל המדינות בעולם נפגעו בצורה כזו או אחרת בעקבות התפשטות הנגיף בעולם, וכמו כן הסגרים שנכפו על תושבי המדינות. הסחר בין מדינות היה מאוד מצומצם, ענף התיירות התרסק משום שמדינות סגרו את גבולותיהן ולא נתנו גישה לתיירים. בישראל חווינו את זה גם – הערים אילת ותל אביב, הנחשבות תיירותיות נפגעו מאוד וסבלו מחוסר תנועה במתקנים שלהן.

 

ובכן, ניתן לטוס לדובאי

דובאי הפכה בשנים האחרונות לאתר תיירות של ממש עבור הישראלים, משום שהיא פתחה שעריה בפנינו. בשביל לטוס לדובאי וליהנות מהחופשה המושלמת, כדאי להיות מעודכנים 24/7 מאנשים שנמצאים כרגע במקום כמו דובאי או היו שם ויודעים לענות לכם על שאלותיכם. לפני הטיסה, צריך להצטייד מראש במספר דברים:

  • יש להיות עם דרכון המתוקף חצי שנה קדימה לפחות
  • עלינו לבצע בדיקת קורונה שלושה ימים לכל היותר לפני הטיסה (72 שעות)
  • את דף בדיקת הקורונה יש להביא לנמל התעופה כשהוא מודפס ורשום באנגלית עם שמכם והמספר המזהה שלכם.
  • ילדים מתחת לגיל 12 לא חייבים בבדיקה.
  • כיממה לפני הטיסה, יש למלא את הצהרת הבריאות לנוסע שיוצא מישראל

 

ישנן הגבלות כאלה ואחרות, אך אותן הגבלות אינן קשות השגה, לאחר היכרות טובה יותר עם וירוס הקורונה, לצד השגרה איתו, ניתן להשיג את כל המסמכים הרלוונטיים והבדיקות. חשוב להקפיד לעשות את הבדיקה במסגרת הזמן, שכן מוקדם מידי – אולי היא לא תהיה תקפה. ומאוחר מידי – כנראה שלא תקבלו תשובה עד הטיסה.

 

מה קורה איתנו בחזור?

ובכן, דובאי נכון לתאריך 15/11/21 נחשבת מדינה צהובה. שיעור החולים בה היא נמוך ולא מסכן את העוברים והשבים יתר על המידה. לכן נוכל להסתפק בבדיקת PCR רגילה עד 72 שעות ממועד הטיסה, אך בחזרה מדובאי, גם אם אנו מחוסנים או מחלימים, עלינו לבצע בדיקת קורונה נוספת בתשלום ביום הטיסה, ובהגיענו לישראל, אנו ניכנס לבידוד (מחוסנים ומחלימים ישוחררו תוך יממה או עד תוצאות הבדיקה השלילית, ולא מחוסנים מחויבים ב- 14 ימי בידוד).

 

גם על זה – נאמר תודה

וירוס הקורונה גבה כ – 5 מיליון קורבנות מרחבי העולם בין השנים 2020-2021. הטיסות היו רחוקות מלהיות מציאותיות, והחופשה המושלמת שכולנו רצינו, התבטלה שוב ושוב עד שהמצב קצת נרגע. המלצתי היא להיכנס לאתרים המעדכנים מידי יום את המצב במדינות, בעיקר של יוון קורונה ולגבש דעה האם הטיסה הבאה ליעד אליו אני רוצה – משתלמת וקלילה.

 

כלי טייס

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים