מה החשיבות של ויזה לקניה וכמה זמן לוקח להוציא אותה

תוכן עניינים

ביקור באפריקה הוא תמיד דבר ייחודי, במיוחד כאשר הדבר נעשה בקניה. קניה, השוכנת במזרח אפריקה מאפשרת לכם להנות מנופים ייחודיים שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר. עם זאת, כדי להיכנס לקניה בתור תיירים אתם זקוקים להנפקה של אשרת תייר – הידועה יותר בתור ויזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך בדיוק אתם יכולים לעשות את זה.

 

ויזה לקניה

החשיבות של ויזה לקניה ברורה. בלי הויזה הזו לא תוכלו להיכנס אל קנייה וכמובן לא תוכלו לשהות במדינה. למעט ילדים, כל אזרח ישראלי שמעוניין להיכנס אל קניה, זקוק להנפקה של הויזה הזו. אגב, גם אם מטרת הכניסה שלכם אל קנייה איננה עבור טיול, עדיין הויזה הזו היא משהו שאתם חייבים להחזיק אצלכם.

 

מה צריך לעשות כדי להוציא ויזה לקנייה

כאשר אתם מגישים בקשה להנפקה של ויזה לקנייה, עליכם להציג כמובן דרכון בתוקף, וכמובן כרטיס אשראי שבו אתם משלמים על הנפקת הויזה. בסיום התהליך ובמידה שהכל יעבור כמצופה, הויזה תשלח לכתובת מייל שאותה הזנתם בעת הגשת הבקשה.

 

כמה זמן לוקח להוציא ויזה לקניה

הזמן שייקח לכם להוציא את הויזה לקניה תלוי בשאלה דרך מי אתם מוציאים את הויזה שלכם. באפשרותכם להגיש את הבקשה בצורה עצמאית לשגרירות, אולם הדבר עלול לקחת זמן מה. האפשרות השנייה והמומלצת יותר היא להגיש את הבקשה דרך חברת תיירות שמתמחת בעבודה מול השגרירות של קניה ותוכל לדאוג לכך שבתוך כמה ימים הויזה כבר תהיה אצלכם.

 

הוציאו את הויזה בזמן

ההוצאה של הויזה היא הדבר החשוב ביותר בנסיעה שלכם לקניה שכן בלעדיה פשוט לא תוכלו להיכנס אל המדינה. לאור זאת, ברגע שאם יודעים מה תאירך הטיסה שלכם כדאי להזמין את הויזה כבר. חבל שתהיו בלחץ ברגע האחרון בגלל שלא הוצאתם את הויזה בזמן.

 

שהייה בקניה ללא ויזה

חשוב לציין שגם אם תצליחו בדרך מסוימת להיכנס אל קניה ללא הויזה שלכם, הדבר עלול לגרור ענישה חמורה בקניה לרבות קנס ומאסר. אם אתם עוברים בטיסה דרך קנייה אולם לא מתכננים להישאר בה, אתם יכולים להוציא ויזה שתאפשר לכם להסתובב בקנייה במשך שלושה ימים אולם מי בתום השלושה ימים הללו יהיה עליכם לעזוב את קניה בצורה מידית.

 

ויזה למדינות נוספות

ישנן מדינות נוספות באפריקה שגובלות בקניה ואליהם ניתן להוציא ויזה שכוללת אפשרות שהייה למשך שלושה חודשים בכל אחת מהמדינות הללו. המחיר של הויזה הזו יקר יותר מאשר ויזה לקניה בלבד, אולם עבור מי שמתכננים לשהות במדינה נוספת ויזה כזו היא הדבר המשתלם יותר.

 

לסיכום

ויזה לקניה היא מה שיאפשר לכם להיכנס לקנייה בתור תיירים או אנשי עסקים. מומלץ להגיש את הבקשה כמה שיותר מוקדם כדי לא להיות לחוצים ברגע האחרון במקרה שהויזה לא הגיעה.

דרכון

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים