איך להקים מחסומים וגדרות בטיולים בטבע

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים טיול קמפינג גדול, עם כמה משפחות עם ילדים קטנים, או אם אתם מתכננים טיול השראה לקבוצה גדולה, להתמקם על שפת המצוק בשעת הזריחה עם קבוצה גדולה של בני נוער, או אנשים מבוגרים, ודאי תרצו גם לשמו על הבטיחות ולהבטיח כי אף אחד לא יגיע בטעות למקום מסוכן.

לשם כך קיימים מחסומים וגדרות להשכרה, המתאימים לשימוש באירועים, בטיולים ולצורך הקמת מאהל קמפינג.

 

שימושים שונים עבור מחסומים וגדרות

מחסומים וגדרות להשכרה נוצרו כדי לאפשר למפיקי אירועים והופעות להגן על הקהל שלהם מפני סכנות וליקויים שונים.

משתמשים בהם כדי ליצור הפרדה בין סביבת האירוע לבין הסביבה החיצונית, או כדי להפריד בין מתחמים שונים ברחבת האירוע. משתמשים בגדרות ומחסומים בהפגנות, כדי לשמור על הסדר, משתמשים בהם בהופעות, כדי להגביל את גישת הקהל לבמה. כך גם במירוצים ומרתונים, כאשר המחסומים מפרידים בין המשתתפים לבין הצופים ועוד.

בעת טיולי קמפינג בטבע, מחסומים וגדרות יכולים להפריד בין מתחם אוהלים לבין הסביבה, או ליצור מתחמים שונים וגם כדי להגן על משתתפי הטיול מפני גישה לא מבוקרת למקום מסוכן.

קיימים סוגים שונים של מחסומים וגדרות להשכרה:

 

מחסומי ברזל

זוהי הצורה הנפוצה והפשוטה ביותר של גדר ניידת, אותה ניתן לראות בהפגנות, בנמלי תעופה, באירועים שונים.

תפקיד מחסומי הברזל הוא ליצור הפרדה בין שני אזורים שונים, כמו הכביש והמדרכה בתקופות של שיפוצים ברחוב למשל, או בין מתחם האירוע לבין הסביבה שמחוץ לאירוע, לכוון את הקהל באירועים גדולים ועוד.

מחסומים אלה קלים לשינוע והתקנה, מתאימים למגוון רחב של שימושים.

 

מחסומי לחץ

מחסומים מיוחדים, המיועדים לעמוד גם בלחצים גדולים בלי לקרוס, או ליפול.

צורתם המיוחדת של מחסומים ניידים אלה, מאפשרת לה לעמוד בפני קהל רב, צפוף ודחוק, שלוחץ כדי להגיע לבמה, או לפרוץ את מחסום ההפגנה וכן הלאה.

באירועים מסוגים שונים, החוק אף מחייב שימוש במחסומי לחץ לצרכי בטיחות.

 

מחסומים גבוהים

מחסום גבוה מאפשר לכם להקים גדר זמנית, גבוהה מספיק כדי להסתיר את אזור האירוע. דבר זה מאפשר הרחקת סקרנים במידת הצורך, כמו גם הפרדה מאסיבית יותר, אשר אינה מאפשרת פריצה באמצעות טיפוס וקפיצה מעל הגדר.

את הגדר מרכיבים על ידי חיבור פשוט בין המחסומים, אשר עשויים מתכת קלה יחסית, ניתנים לשינוע לכל מקום וקל גם לפרק אותם, כאשר האירוע מסתיים.

 

לסיכום

מחסומים וגדרות להשכרה מספקים מענה חיוני לשלל צרכים באירועים, טיולי קמפינג וטיולים שונים, כאשר יש צורך לשמור על בטיחות המשתתפים, ליצור הפרדה מכוח החוק, או לשמור על המשתתפים מפני הצפיפות והלחץ, אשר יכולים להיווצר במקרים רבים של אירועים רבי משתתפים.

לצורך בחירה נכונה של סוגי המחסומים והגדרות המתאימים לצרכים שלכם, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע.

 

קונוסים וגדרות

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים