מלון גדול, מלון קטן

תוכן עניינים

האם אי פעם שאלתם את עצמכם מה הדרך הנכונה לבחור בית מלון טוב? בהתחלה זה נראה קל. כי למה לא בעצם? ואז מתחילים להבין שבעצם מקומיים אנחנו לא, שכונות אנחנו לא מכירים ואין לנו גם שום מושג איזה אזור נחשב כמרכז העיר וכמה קרוב בית המלון לאזור שבו אנחנו הולכים לרכז את הביקור שלנו.

אז היום, שנייה לפני שאנחנו נכנסים למנועי חיפוש בתי מלון ומתחילים לחפש מלונות בפריז, מלונות בבריסל או מלונות במדריד – אנחנו מלמדים אתכם את כל מה שעליכם לדעת, על מנת למצוא את בית המלון האידיאלי בשבילכם.

בנתיים אתם רק תחשבו מה אתם מגדירים כבית מלון אידיאלי – שנדע מה בדיוק אנחנו מחפשים.

גוגל, כמה דקות אנחנו איתך.

 

 ניווט מפה

נאמר בכנות –  אין לנו באמת שמץ של מושג איפה זה מרכז ואיפה זה פרברים בערים שאנחנו לא חיים בהן. ובעיקר אם אנחנו מגיעים פעם ראשונה לעיר חדשה.

האם נפל לכם האסימון שלפריז אין בכלל מרכז עיר? כן, מונח מרכז העיר לא תקף במקרה של עיר האורות. לא, ברור שיש שכונות מרוחקות, שאליהן צריך לנסוע ברכבת פרברים הנקראת RER, אבל שם זה די נגמר.

מגדל אייפל זה ה"מרכז"? או אולי הלובר? או בעצם הרובע הלטיני? לא ברור בכלל.

אז מה עושים? מפסיקים להסתבך עם עצמנו. מבינים מה אנחנו הולכים לעשות ובאיזה אזורים אתרי עניין שלנו נמצאים.

דוגמה המובהקת ביותר לחוסר חישוב שכזה, אלה האנשים שהגיעו לפריז לביקור בדיסנילנד, אבל החליטו להתגורר ליד הלובר. לא פרקטי. למה? כי אתם בכלל לא צריכים את מרכז העיר ותוכלו לחסוך זמן וכסף, אם תבחרו לכם בית מלון שלא נמצא בתוך פריז.

 

 הגדרת תקציב

אתם מוכנים להוציא 50 יורו ללילה או 100 יורו ללילה זה גם לגמרי סבבה מבחינתכם? הגדרת תקציב חשובה, על מנת לא לבזבז זמן יקר (ובואו נודה – כרטיסי טיסה ובתי מלון נחטפים כרגע מהר יותר מאשר רוגלעך חם במחנה יהודה).

החלטתם ש – 100 יורו ללילה זה הגבול העליון שלכם – נפלא. מגדירים את טווח המחירים וצופים רק בהצעות הרלוונטיות.

 

 שכונה טובה, שכונה פחות טובה

אנחנו לא באמת מדברים פה על קרוב – רחוק או על העניין ששכונה היא נוחה או פחות נוחה בהגדרה שלה.

אנחנו בעיקר מדברים פה על העניין, שיש שכונות שהן בהגדרתן לא שכונות סימפטיות (סן דני המפורסמת, אם חוזרים לדוגמא של פריז) ולא כדאי להתאכסן בהן, לא משנה איזה דיל נפלא מצאתם בבית מלון באזור.

 

 מצאתם? תגובות

אז לבסוף הצלחתם לצמצם את מגוון האופציות למספר אופציות ריאליות במיוחד ומצאתם בתי מלון העומדים בכל הקריטריונים הנוקשים שהצבתם לכם בבחירה.

איך מחליטים על איזה אחד מהם ללכת? כאן מגיע הזמן של בדיקת טוקבקים ותגובות.

אבל איך עושים זאת נכון? מבינים שטוקבק שמדבר על זה שנייר טואלט נגמר להם מהר מדי בחדר, זה לא טוקבק שאמור לעניין אותנו, אבל כן מתייחסים לכמות התגובות האוהדות והתגובות הפחות אוהדות, מוודאים האם יש בעיות שעליהן חוזרים יותר מפעמיים בתגובות ומבינים האם מדובר בדבר קריטיים לשהייה או שלא.

לא מנסים למצוא את הבית מלון עם הכי פחות טוקבקים שליליים, אלא מסתכלים על העניין במבט בוחן.

 

 רגע לפני ההזמנה

לא מתפתים לחפש 20 עמודים בגוגל בתקווה שתמצאו עוד אפשרויות – 2 – 3 עמודים זה מספיק ודי בשביל להבין שאתם בכיוון הנכון או פחות.

 

 תנאי ביטול

בכל זאת עדיין יש את הקורונה, יש את השפעת העונתית המוגזמת ויש דברים נוספים העלולים להשפיע על הגעתכם אל היעד. אז נכון שיש לנו נטייה לבטל את העניין בהינף יד, אבל דווקא במקרה זה, נמליץ לא לדלג על תנאי הביטול והשהייה של בית המלון הנבחר.

לכן, בשורה התחתונה, מוודאים מה מדיניות הביטול של בית מלון הספציפי שלכם ונצמדים לכללים.

 

 יוצאים לדרך

מצאתם, סגרתם, ארזתם ואתם כבר במטוס בחצי דרך לחופשה המפנקת שלכם. תזכרו שבחרתם את הבית מלון הטוב ביותר מבין האופציות שעמדו לרשותכם ותפסיקו לחשוב על זה.

מיטה  גדולה

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים