מתחתנים בחו"ל? פאפוס היא היעד שלכם

תוכן עניינים

כיום, ישראלים רבים מעדיפים להימנע מחתונה במסגרת המנהגים הנוקשים של הרבנות. זה יכול להיות בשל חוסר זיקה למנהגים הספציפיים, או כיוון שהרבנות לא מאפשרת חתונה בין-דתית או חתונה הומוסקסואלית למשל. במקרים אלה, הפתרון היעיל ביותר הוא חתונה בחו"ל. אם בחרתם להתחתן בחו"ל, נמליץ לכם על חתונה בפאפוס!

 

חתונה אזרחית בפאפוס

חתונה אזרחית בפאפוס שבאי קפריסין הוא הפתרון המושלם לחתונה של ישראלים שלא מעוניינים להתחתן ברבנות. תהיתם למה אנחנו כל כך ממליצים על פאפוס? הנה מספר יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם:

 

  1. חתונה במרחק 40 דקות טיסה!

בניגוד ליעדים אחרים המציעים חתונה אזרחית לישראלים, קפריסין היא יעד קרוב באופן משמעותי. לכן, פתרון זה מתאים למי שלא יכול להשקיע ימים שלמים בחתונה, בשל סיבות שונות.  חתונה בקפריסין תאפשר לכם לסיים את האירוע ולחזור לארץ תוך 24 שעות. כך, למשל, לא תצטרכו לפספס ימי עבודה רבים ותוכלו ליהנות מהחתונה ללא לחצים חיצוניים.

 

  1. מזג אוויר נעים לחתונה

מזג האוויר בקפריסין הוא ים-תיכוני. כלומר ישנו מזג אוויר נעים כמעט בכל השנה, ובניגוד לאזורים רבים בארץ, הקרבה של פאפוס לים משרה בריזה נעימה בימים החמים. כך, יהיה נעים לחגוג את החתונה בפנים או בחוץ, בצהרים או בערב. פשוט לפי האופן בו חלמתם שהחתונה שלכם תראה, ללא פשרות.

 

  1. עלויות סבירות

אם תחליטו להתחתן בפאפוס, העלויות כנראה יהיו זולות יותר מעלויות החתונה בארץ. בדרך כלל, עלויות החתונה בארץ כרוכות בהשכרת אולם אירועים גדול שיתאים לכמות גדולה של מוזמנים, דבר שכרוך בעלויות מטורפות. חתונה בקפריסין תאפשר לכם חתונה שקטה בנוכחות האנשים הכי קרובים, ותאפשר לכם להשקיע את הכספים בדברים שחשובים לכם יותר.

 

  1. יותר חברים ומשפחה יוכלו להגיע

אין מה לעשות, כאשר מדובר בחתונה בחו"ל פחות אנשים יוכלו להשקיע את הזמן והכסף כדי להגיע. אך כאשר החתונה היא ביעד כה קרב – רק 40 דקות טיסה, יותר מאהוביכם יוכלו להשקיע את המאמץ הזה ולהגיע. המחירים הזולים של קפריסין יהוו מעמסה פחת כבדה מאשר מחירים ביעדים אחרים המאפשרים חתונה אזרחית לישראלים, מה שיכביד עוד פחות על המוזמנים.

 

  1. יעד רומנטי ופסטורלי

גם אם תחליטו להישאר לירח הדבש שלכם בקפריסין, זהו יעד עם נופי מרהיבים ורומנטיים עם מגוון של אטרקציות. היא מתאימה למיטיבי לכת או לנופשי בטן-גב, לרוכבי אופניים או לרוכבי ג'יפים. תוכלו לצפות בנופים מההר או מהחוף, ולבקר באתרים ארכיאולוגים או באתרי קניות. המגוון הבילויים בקפריסין הוא כה עצום, ומתאים במיוחד לקונטקסט הרומנטי של חתונה וירח דבש.

 

לסיכום

אם בחרתם בחתונה אזרחית בחו"ל, אין ספק שפאפוס היא הבחירה האופטימלית. שימו לב כי כאשר מדובר בחתונה אזרחית בחו"ל, יש לא מעט ניירת ומסמכים בהם צריך לטפל. לכן, נמליץ לכם להיעזר בחברה שמכירה היטב את כל התהליך, ותוכל לתרגם עבורכם את המסמכים. כך תוכלו להתרכז בלהנות מהחתונה שלכם בראש שקט.

גבר ואישה

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים