5 סיבות מדוע כדאי לשכור קרוואן לחופשה הבאה

תוכן עניינים

חופשה חלומית בקרוואן נשמעת כמו משהו שקורה רק בסרטים אמריקאים קיטשיים.

אבל במציאות השכרת קרוואנים נהיית יותר ויותר נפוצה בישראל.

אז אם אתם צריכים "פוש" קטן כדי להשכיר קרוואן לחופשה הבאה שלכם, הכנו לכם רשימה מלאה.

 

מה זה בעצם קרוואן?

ראשית ניישר קו ונסביר, קראוון – "בית על גלגלים" מבנה שיש בו מיטה, מטבח, כיור, שירותים ומקלחת שולחן אוכל קטן. קיים עוד ריהוט ומכשירי חשמל בהתאם לחברת השכרה הקרוואנים שלכם. הקראוון יכול להיות נייד או נגרר ואז צריך לחבר לרכב יעודי שיכול לגרור את הקרוואן או להשכיר שירותי גרירה למקום החופשה. אפשר לנייד את הקראוונים לרוב המקומות בארץ.

 

יתרונות להשכרת קראוון

השכרת קרוואן לחופשה הבאה שלכם תשדרג את החופשה הבאה והינה כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר:

 

ניידות

יתרון חשוב בהחלט, היכולת לקחת את הקראוון ולטייל איפה שאתם רוצים, בלי להסתבך איפה תישנו עכשיו באמצע הטיול ואיך להניח את הדברים שלכם בחדר בבית מלון לפני ההליכה למסלול. בהשכרת קרוואן ברגע שאתם נכנסים לקראוון התחלתם את הטיול שלכם. מומלץ לקחת רכב קראוון אם אתם רוצים לטייל הרבה או קראוון נגרר כשרוצים להשתקע במקום יפה. הדברים הכבדים יישארו בקרוואן והידיים פנויות לטייל.

 

חיבור לטבע

טיול בקראוון מאפשר לכם להתקרב לטבע. תוכלו להשתקע בחוף נחמד, להוציא ערסל ושולחן אוכל ולהנות מארוחה טובה מול שקיעה יפה.

 

חופשה רומנטית

השכרת קראוון זהו רעיון מקורי לטיול רומנטי. יש לכם את כל מה שאתם צריכים במבנה נייד אחד, בלי שכנים בקיר ליד. רק אתם, הקראוון והטבע. אחלה הזדמנות להצעת נישואין מרגשת ואינטימית.

 

חוויה משפחתית

אפשר להתאים את הקראוונים למספר הנפשות במשפחה, תופתעו לגלות כמה מיטות אפשר להכניס בקרוואן אחד. בקרוואן יש לכם את כל הדברים שאתם צריכים לחופשה, ממש "מלון על גלגלים". זאת ההזדמנות שלכם להיות ביחד בחלל לא גדול במיוחד ולטייל בשלל מקומות. הילדים שלכם יעופו על זה, ויהיה לכם חוויה משפחתית שתיזכר לאורך שנים.

 

קורונה

בימי הקורונה הצטמצמו מקומות הבילוי לחופשה משפחתית עבור הקהל הישראלי, כשכל רגע עוד מדינה נכנסת לרשימה של המדינות האדומות. הוביל לכך שישראלים רבים מחפשים חלופות לחופשות משפחתיות ברחבי הארץ. עניין שגם מושפע מתנאי הקורונה שמשתנים כל הזמן מהנחיות ממשלתיות כמו תו ירוק והתו הסגול. השכרת קראוון תאפשר לכם ליצר "סביבה משפחתית סטרילית" שבה תוכלו להתרחק מאנשים זרים ואף אחד לא יגע לכם בקראוון ללא אישור שלכם.

 

לסיכום

חופשה בקראוון זה לגמרי הדבר הבא, בימי הקורונה הטרנד רק מתרחב ואם הגדלת חניוני הלילה ברחבי הארץ השכרת קרוואנים יש יותר ויותר מקומות שווים לטייל בהם בקרוואנים. זה הזמן שלכם לגוון בסטייל בחופשה משפחתית או בחופשה רומנטית עם יקיריכם. כך שתזכו ביחד לחוות חוויה מיוחדת שלא תשכחו.

מתחם שינה מתחם שינה

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים