סיורים בעברית באתונה לכל המשפחה

תוכן עניינים

אם אתם משפות עם ילדים, צעירים או אנשים המתעניינים בהיסטוריה של אתונה, מומלץ להזמין סיורים בשפה העברית מישראלים מקומיים המתגוררים בעיר ועושים זאת בתשלום

מינימלי.

מדובר על סיורים קלילים ומהנים.

כאן קיבצנו עבורכם את הסיורים בעברית המתאימים לכל המשפחה.

 

להכיר את העיר ולקבל טיפים בעברית

סיורים בעברית באתונה הם הדרך הטובה להכיר את העיר במיוחד אם מגיעים עם ילדים. מדובר על סיור קליל עם הומור שנמשך כשלוש שעות בעלות נמוכה. בסיור לא רק לומדים על ההיסטוריה של אתונה אלא גם על החיים בה, ההתפתחות שלה, קצת פוליטיקה וכלכלה ומידע עכשווי ביחד עם המלצות לאתרים שאינם כלולים בסיור, מסעדות, טברנות ופעילות לילדים. בסיור מבקרים במוקדי חובה חשובים כמו מונומנטים עתיקים, בית הפרלמנט הנמצא בסמוך לגנים הלאומיים, כיכרות ושכונות מפורסמות של העיר. ישנם גם סיורים של כ-5 שעות המשלבים טעימות והכל בהליכה רגלית.

 

סיורים ברכב באתונה

למי שקשה להכיר את העיר דרך הרגליים ניתן להזמין סיור עם נהג פרטי בעברית. הסיור אורך כ-8 שעות ברכב מסוג מרצדס ומספק חוויה נעימה והרבה ידע באתרים השונים של העיר. סיור עם נהג עולה יותר מסיור רגלי, אך מדובר על נוחות ומיזוג אוויר במיוחד בימים חמים. ניתן גם להזמין סיור כזה של 5 שעות וסיורים נוספים עם נהג מחוץ לעיר.

 

גרפיטי, טעימות והכל בעברית

סיור נוסף בעברית הוא סיור שכולם אוהבים. הסיור מתמקד בשכונת פסירי ואורך כ-3 שעות. מדובר על הליכה בפינות הנסתרות של השכונה וברחובות אמנותיים המשלבים סיפורים מרתקים. הסיור גם משלב טעימות מהמטבח היווני שעליהם יש לשלם בנפרד. ישנם אף סיורים דומים בשכונות קרמיקוס ומטרקסורגיו עם עבודות קיר מדליקות הנמשכים כ-4 שעות. לא משנה באיזה סיור תבחרו, בסופו תקבלו טיפים והמלצות להתנסות קולינרית של המסעדות הטובות ביותר בעיר.

 

סיור פנורמי בעברית

בסיור של כ-3 שעות תוכלו לערוך תצפיות על הנוף ולהגיע לאתרים החשובים בעיר ללא כניסה לתוכם אלא רק לתצפית. זהו סיור המתאים למי שזמנו קצר והוא רוצה לדעת מה המיקום של כל אתר ואתר ולסייר בהם לעומק באופן פרטי.

 

סיורים מחוץ לאתונה

ניתן לנסוע ליום טיול מחוץ לעיר עם מדריך דובר עברית ולבקר באתרים כמו תעלת קורניתוס, נאפליו ואפידברוס. כאן לא רק תלמדו על ההיסטוריה, אלא תיהנו גם מנופים קסומים וארכיאולוגיה.

 

איך למצוא סיורים ומדריכים דוברי עברית באתונה

על מנת למצות את הביקור באתונה חשוב להיערך מראש לפני הטיסה ולקבוע עם מדריך ישראלי תושב המקום או משרד המוציא סיורים בשפה העברית. ניתן לחפש המלצות וחוות דעת של מטיילים באתרים בהם יש מידע, פורומים וקבוצות סגורות בפייסבוק דרכן תקבלו אינפורמציה. לסיכום, הזמינו לפחות סיור אחד באתונה בעברית שישאיר לכם טעם של עוד.

מתחם

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים