שלושה מלונות כשרים למהדרין

תוכן עניינים

חשיבותו של מלון כשר

כמו רבים אחרים, גם בני הציבור הדתי או החרדי, מעוניינים בתקופת החגים או הקיץ, לארוז את המזוודות, ולצאת לתקופה קצרה להינפש באחד מבתי המלון הרבים הפרושים ברחבי הארץ.

בניגוד לציבורים רבים, להם לא משנה מי מכין את האוכל מלבד איכות האוכל, או כיצד בדיוק מנוהל בית הכנסת, לציבור הדתי והחרדי, חשובים הדברים הללו מאוד, והם בעצם הגורם שיהפוך את החופשה שלהם למושלמת.

 

צרכי הנופש הדתי

הציבור הדתי והחרדי, מעוניין להגיע למקום, בו כשרות האוכל לא מוטלת בספק, ושגורמי השגחה מקצועיים, ילוו את הטבחים לאורך כל תהליך הכנת האוכל, שלבריכה יהיו שעות נפרדות, שבבית הכנסת של המלון יהיה ספר תורה ושבאופן כללי כל הצרכים הדתיים של אותם נופשים דתיים יהיו ממולאים על כל הפרטים, החל מהקטנים ביותר.

בדיוק לשם כך, חברת "שיא טרוול", תכננה ומיישמת מספר נופשים, בבתי מלון שונים עליהם נפרט במאמר זה, ושעונים בדיוק רב על הצרכים הללו.

 

מלונות מומלצים

מלון קיבוץ לביא

קיבוץ לביא, השוכן בקרבה לכנרת, הוא אחד הקיבוצים הדתיים היחידים בארץ, שבנוסף לחוויה הקיבוצית האותנטית אותה יחווה הנופש הדתי, הוא ייהנה ממגוון השירותים הדתיים שמציע הקיבוץ.

לקיבוץ יש בריכה המשותפת לו ולמלון, בה יוכלו הנופשים להנות משעות נפרדות לבנים ובנות. בנוסף, קיים חדר כושר בקומה התחתונה של המלון בה יוכלו הנופשים להתאמן כרצונם.

בנוסף, מקיפים את הקיבוץ מסלולי טיול יפים, מהם יוכלו הנופשים להנות, ולמותר לציין כי האוכל מושגח בצורה הקפדנית ביותר, למהדרין מכל בחינה שהיא. בנוסף, קיים בית כנסת מהודר במלון, עם ריהוט מקורי מחנות המפעל של רהיטי לביא, המייצר ריהוט לבתי כנסת. כמובן שהמלון הוא מלון כשר למהדרין.

 

מלון רמדה ירושלים

מלון רמדה ירושלים, נמצא בשדרת המלונות בירושלים, בסמיכות למרכז העיר, עם נסיעה של כמה דקות לכל מקום או אטרקציה בעיר ירושלים. למותר לציין כי העיר ירושלים מלאה באתרים היסטוריים ומקומות קדושים. החל מהכותל, בית כנסת החורבה וכלה באתרי מורשת דוגמת הר הרצל וגבעת התחמושת אליהם ניתן להגיע בקלות מהמלון. המלון בעל בריכה כשרה ובעל בית כנסת מסודר ומתוחזק. הארוחות טעימות וכשרות בכשרות המהודרת ביותר.

 

מלון הרודס ים המלח

ים המלח הוא מקום מדהים, אליו מגיעים נופשים רבים על מנת להנות מאוכל טוב, שהייה ממושכת בבריכה, רביצה בחוף הים, כניסה לספא או הליכה למסאז'. כמובן שלנופש הדתי, צורת נופש כזו היא בעייתית מאוד כאשר היא לא מאורגנת בצורה נפרדת וכשרה. לכן רשת "שיא טרוול" מציעה לנופשים הדתיים חוויה מלאה של אוכל כשר למהדרין, בריכה וחוף נפרדים וכמובן בית כנסת מאובזר.

 

לסיכום

בחרו את אחד המלונות לעיל, וצאו לחופשה כשרה למהדרין הכל כלול ללא חששות ודאגות כלל!

סוויטה

 

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים