4 דברים שיגרמו לפסילת הויזה שלך לקנדה

תוכן עניינים

ויזה היא מילה שמקושרת לנו עם תהליכים ארוכים, עלות כספית גבוהה ותקווה גדולה לקבלה לאחר כל אלו. מצב זה אופייני יותר להוצאת ויזה לארצות הברית, אך כיום הוצאת ויזה לקנדה היא תהליך פשוט וקצר, המשיכו לקרוא עוד אודות הוצאת הויזה ומה כן יוכל לפסול את האפשרות לקבלה. 

 

מה היא הויזה לקנדה?

ויזת כניסה לקנדה נקראת eTA – אישור כניסה אלקטרוני למדינה שנדרש להחזיק בו כל מי שנכנס לקנדה בדרכים אוויריות ולא יבשתיות או ימיות. אזרחים ממדינות רבות נדרשים להחזיק באישור זה כמו כן גם ישראל כלולה ברשימה הארוכה. בשביל תהליך נוח עם מענה ותמיכה תוכלו להיעזר ב evisa.co.il.

 

למה צריך eTA ?

האישור האלקטרוני מאפשר לקנדה שליטה ובקרה על מי נכנס בגבולותיה על מנת לשלוט בהגירה ובשמירה על שקט במדינה. ככה הרשויות הקנדיות יכולות לדעת מי נכנס ומתי ועוד פרטים אודותיו למען שמירה על ביטחון התחומים שציינו.

 

מה הפרמטרים לעמידה בויזה לקנדה?

  • בראש ובראשונה עלייך להחזיק בדרכון בתוקף כמובן מאליו לטיסה באופן כללי.
  • עלייך להצהיר על מצב בריאותי טוב, במקרים מסוימים עלולה לעלות דרישה מטעם הרשויות הקנדיות לבדיקה רפואית שתתבצע בארץ. בעיקר במקרים של ביקור בקנדה לתקופה של מעל חצי שנה או הגעה למען עבודה שתהווה סכנה לבריאות הציבור. במקרים של בקשה לטיול רגיל כנראה לא תתבקשו לבצע בדיקה.
  • הוכחה של קשרים בארץ המולדת כמו בית, משפחה, עבודה, נכסים וכו'… הוכחה זו מתבקשת על מנת להראות נכונות וכוונה לחזור לארץ ולא להישאר להגירה בקנדה.
  • הוכחה של סכום כסף שיספיק לשהותך בקנדה – הסכום המדויק ייקבע לפי משך זמן שהותך ובחירת אופציית האירוח שלך. את אישור זה תוכל להנפיק דרך הבנק שנותן את המידע מונגש בשפה האנגלית.

 

עוד המלצות בהגשת הטופס ל – eTA

  • ההגשה של הטופס באופן מקוון היא יעילה ונוחה, יש למלא את הטופס ולשלם את דמי הבקשה, וודא שכתובת המייל שסיפקת היא נכונה על מנת שתוכל לקבל את התשובה.
  • בהגיעך לשדה התעופה בארץ תידרש להציג את האישור האלקטרוני, אין צורך להדפיס באופן פיזי את הדפים מכיוון שניתן למצוא את זה במחשבים בעזרת הדרכון שלך.
  • בהגיעך לקנדה תפגוש את קצין בקרת הגבולות שגם לו כמובן תציג את האישור ולאחר מכן תנהלו שיחה קצרה בו אתה תסביר לו את הכוונות שלך בטיול לאורך זמן מסוים קבוע בקנדה מבלי להישאר להגירה בלתי חוקית. כ"שתשכנע" אותו בכוונותיך תקבל ויזת כניסה הישר ממנו.

לסיכום

רוב המבקרים בקנדה מקבלים אישור תוך זמן קצר ללא בעיות, שימו לב שיש לכם את הדרישות המינימליות שכן נדרשות ותוכלו להנות מאישור בתוקף של חמש שנים ומטיולים נהדרים בקנדה!

התקבל נדחה

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים