שופינג בחו"ל – כל מה שתצטרכו לדעת מראש

תוכן עניינים

מומחים טוענים כי חופשה בחו"ל ללא שופינג, איננה נחשבת והאמת? בצדק. עם המחירים בארץ, הרבה יותר משתלם לקנות בחו"ל, שלא נדבר על ההיצע המטורף והמותגים המגניבים. אז איך עושים את זה נכון? המדריך המלא לפניכם. 

 

למה לעשות שופינג בחו"ל?

בין אם אתם חובבי שופינג או לא, יש לכם הוצאות ושופינג בחו"ל יאפשר לכם לצמצם אותן – את אותה הסחורה תוכלו לרכוש במחירים הרבה יותר זולים, או לחילופין – עבור אותו תקציב, תקבלו הרבה יותר. בנוסף, תיהנו ממבחר גדול ואיכות מעולה וזה עוד מבלי שהזכרנו את חוויית החופשה עצמה, שאין לה תחליף.

קניות בחול

היעדים הכי שווים לשופינג

יש לא מעט יעדים מדהימים ליהנות בהם משופינג, בו תגהצו את הכרטיס בשמחה ובלי רגשות אשם כי תדעו שוואלה, בארץ זה היה עולה יותר. למשל ארה"ב (עם סיילים מטורפים בתקופת החגים) והמזרח הרחוק (עם סחורה טובה בזיל הזול)… אבל המקומות השווים באמת נמצאים במרחק טיסה קצרצר, מה שמצדיק אפילו גיחה לצרכי קניות בלבד.

קניות

לונדון

יש בה הכל מהכל וכמו כל דבר שהיא מצטיינת בו – גם חוויית השופינג בה ברמה גבוהה ביותר – חנויות בוטיק צבעוניות, מרכזי קניות ענקיים, מותגי על ועוד עוד. מקומות מומלצים: רחוב אוקספורד המפורסם, שוק קובנט גרדן, כלבו הרודס וכמובן – חנות פריימרק האייקונית.

 

ורשה

יש המכנים אותה "בירת האופנה של אירופה" והכוונה כמובן לריכוז המופלא של שלל מותגים בינלאומיים בסמוך זה לזה, קוסמטיקה בזיל הזול ואאוטלטים מטורפים. מקומות מומלצים: קניון ארקדיה, גלריה מוקוטוב, גלריה וילנסקה, בלו סיטי והרחובות Nowy Swiat ו-Mokotowska.

 

אמסטרדם

אם אתם מחפשים פריטים מקוריים וסטייל ללא מתחרים, אמסטרדם היא אחלה לוקיישן עבורכם. כמובן שתוכלו למצוא גם מותגים אירופאיים מוכרים ורשתות ענק. מקומות מומלצים: מתחם "9 הרחובות" בשכונת יורדאן, המדרחובים Kalverstraat ו-Nieuwendijk וקניון מאנגה פלאזה.

 

אתונה

אמרתם מרחק קפיצה מהבית, אמרתם שופינג באתונה – שילוב מופלא בין היסטוריה וחיי לילה לחווית שופינג אירופאית ומחירים אטרקטיביים. מקומות מומלצים: הרחובות Voukourestiou ו-Ermou, שכונת פסירי, חנות הכלבו Attica ובל נשכח את השווקים המקומיים.

 

5 טיפים שימושיים לשופינג בחו"ל

  • יש מבצעים כל הזמן אך הטיימינג הטוב ביותר הוא חג המולד עד פברואר וחודשי הקיץ.
  • הצטיידו באשראי עם שער המרה נמוך (1%).
  • מותגים בינלאומיים אפשר למדוד בארץ ולחסכון בזמן.
  • החזר מס יאפשר לכם לקבל לא מעט כסף חזרה, אך זיכרו כי לכל יעד כללים משלו, הצטיידו בטפסים מתאימים ושמרו חשבוניות.
  • שימו לב למשקל עודף והגיעו מראש עם מזוודה שאיננה מלאה.

 

לסיכום, שופינג בחו"ל יכולה להיות חוויה מוצלחת שתחסוך לכם לא מעט כסף ותעשה לכם נעים בלב, אם רק תעשו את זה נכון… אז כל שנותר לעשות הוא לאחל לכם גיהוץ נעים!

קניות,

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים