גבר? את האירועים האלה לא בא לך לפספס

תוכן עניינים

ברחבי העולם מתרחשים שלל אירועים יוצאי דופן, מרגשים, עוצמתיים. סופר קלאסיקו בספרד, סופר – בול בארצות הברית, משחקים בליגה האיטלקית, הליגה האנגלית וליגת האלופות, טורניר ווימבלדון, משחקי NBA הופעות של אמני על ועוד. את האירועים האלו – לא תרצו לפספס. אנו כאן בשבילכם, כדי שלא תחמיצו אף אירוע ותרכשו את הכרטיסים הבטוחים והמשתלמים ביותר.

 

אירועים בין לאומיים

ישראל של היום היא לא ישראל של פעם. לא עוד מדינה המחפשת את האופי הייחודי שלה וכדי למצוא אותו דוחה כל השפעה זרה על המדינה הצעירה, אלא מדינה מבוססת עם אופי ואישיות משלה. דווקא החוסן הישראלי הזה, מאפשר לנו להיפתח אל תרבויות זרות, לשאוב מהן ולקיים את דברי חז"ל "חכמה בגויים תאמין".

כחלק מאותה העשרה זרה העוטפת אותנו, אנו יכולים כיום ליהנות מתרבות ומספורט ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנו לא צריכים להתפשר על התרגשות מכדורגל בדרבי התל אביבי, או ממשחק כדורסל עוצמתי בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים.

ניתן, בקלות ובפשטות, לטוס לסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד לבין ברצלונה או ליהנות ממפגש של סטפן קרי ולברון ג'יימס במשחק NBA בין הלייקרס לבין גולדן סטייט.

מי שמעוניין לצפות במשחק טניס איכותי, יוכל לטוס לווימבלדון באנגליה או לאליפות ארצות הברית הפתוחה. ישראלים חובבי פוטבול ברמה הגבוהה ביותר יטוסו לסופר בול האמריקאי.

לא רק בעולם הספורט ניתן ליהנות מהטופ העולמי. גם עולם התרבות פתוח בפני צרכן התרבות הישראלי וכיום, בקלות יחסית, ניתן להמריא אל ההופעות הטובות בעולם. בין אם זה אד שירן או אדל בבריטניה, קולדפליי בסבב הופעות באמריקה או ביונסה ברחבי העולם, תוכלו ליהנות מההופעות הגדולות ביותר על הבמות הגדולות ביותר.

אירועים בין לאומיים

כרטיסים לאירועי העל

מאז ומתמיד, האתגר המשמעותי ביותר עבור צרכן התרבות הגלובלית בישראל היה רכישת הכרטיסים. לא אחת, ישראלים נפלו קורבן להונאות כאשר נמכרו להם כרטיסים מזויפים או שנגבה מהם כסף מבלי שקיבלו כל כרטיס שהוא בתמורה. פעמים אחרות, ישראלים רכשו כרטיס למקום מסוים ולבסוף הושבו במושב אחר. כל אלו פגעו בחוויית הצרכן הישראלי ויצרו תמריץ שלילי להופעות בעולם.

כרטיסים לאירועי העל

לייב טיקטס – כרטיסים לאירועים החמים ביותר

בשנת 2010, המצב השתנה. האתר לייב טיקטס עלה לרשת האינטרנט בישראל ופועל מאז למכירת כרטיסים לכל האירועים החמים ביותר. כיום, אם ברצונכם לרכוש כרטיס בטוח ואמין למשחק של ריאל מדריד, למשל, לדעת בוודאות כי תקבלו בדיוק את הכרטיס שקניתם במחיר שפוי ולהיות בטוחים שחוקי הגנת הצרכן הישראלים יחולו על העסקה, כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://www.livetickets.co.il/performers/Real%20Madrid%20CF.aspx ולרכוש את הכרטיס המיוחל.

כך, יצר האתר מהפכה בשוק האירועים מרחבי העולם. כיום, הצרכן הישראלי יכול לרכוש כרטיסים בקלות ובבטחה, בעברית, עם אחריות מלאה וליהנות מהמיטב שיש לעולם להציע.

 

לסיכום

לסיכום, בישראל של ימינו אין סיבה להפסיד את הסופר קלאסיקו, את הסופר – בול או כל אירוע אחר. היכנסו לקישור, רכשו כרטיסים וצאו לבלות.

גבר? את האירועים האלה לא בא לך לפספס

מטוס נייר מעופף
תוכן עניינים
רוצים לפרסם אצלנו כתבה? צרו קשר!
מאמרים נוספים